021-91305905

نحوه شارژ مستر کارت ترکیه

شارژ مستر کارت ترکیه

فهرست مطالب

کارت های بین المللی یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای پرداخت ارزی محسوب می شوند. اما متاسفانه امکان دسترسی مستقیم و پرداخت مستقیم برای شارژ کردن دوباره مستر کارت در ایران امکان پذیر نیست و باید از سایت های واسطه اقدام کرد. برای این که بتوانید شارژ مستر کارت ترکیه را در ایران انجام دهید، باید چند مرحله را پشت سر بگذارید و به یک سری نکات مهم نیز دقت کنید. در این مقاله درمورد نحوه شارژ مستر کارت کشور ترکیه توضیح خواهیم داد.

مستر کارت ترکیه چیست؟

شارژ مستر کارت ترکیه

مستر کارت ترکیه یک کارت قابل شارژ اعتباری است که توسط شرکت های مالی ترکیه برای افراد صادر می شود. همان طور که از نام آن نیز مشخص است، مستر کارت ترکیه را می توان با ارز لیر ترکیه شارژ کرد تا بتوان با آن از فروشگاه های آنلاین ترکیه خرید کرد. همچنین با استفاده از مستر کارت ترکیه امکان خرید آنلاین از سایت های بین المللی که درگاه پرداخت مستر کارت دارند نیز وجود دارد.

مزایای مستر کارت ترکیه

اولین مزیت مهمی که مستر کارت ترکیه دارد، این است که برای تهیه آن حتما لازم نیست که به ترکیه مراجعه کنید. شما می توانید از طریق سایت های واسطه و بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت نام، مستر کارت ترکیه خود را دریافت کنید.

مزیت بعدی قابلیت شارژ مستر کارت ترکیه است. مستر کارت ها از جمله مستر کارت ترکیه امکان شارژ مجدد را دارند تا بتوان از آن ها برای خرید های بعدی نیز استفاده کرد.

ویژگی های مستر کارت ترکیه

 

خرید و شارژ مستر کارت ترکیه مزایای زیادی دارد. برخی از ویژگی هایی که مستر کارت های ترکیه دارند عبارت اند از:

  • صادر شده از بانک های ترکیه و دارای آدرس ترکیه
  • امکان استفاده از کارت برای گرفتن سرویس های مختلف و پرداخت مستقیم در سرویس های بین المللی

کاربرد مستر کارت

با داشتن مستر کارت ترکیه می توانید به بسیاری از خدماتی که در ایران در دسترس نیست، دسترسی پیدا کنید. برخی از این قابلیت ها عبارت اند از :

  • خرید ساده و بدون دردسر از فروشگاه های آنلاین ترکیه ای که از درگاه مستر کارت پشتیبانی می کنند
  • خرید درون برنامه ای از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف
  • پرداخت مستقیم و آنلاین هزینه خدمات و محصولات
  • قابلیت تایید هویت اکانت های بین المللی ای که برای ایران تحریم هستند.

نکات مهم قبل از خرید و شارژ مستر کارت ترکیه

نکات مهم قبل از خرید و شارژ مستر کارت ترکیه

برای این که خرید مستر کارت و شارژ آن برای شما بدون مشکل باشد، لازم است که حتما به یک سری نکات مهم دقت کنید. برخی از مهم ترین نکاتی که در خرید و شارژ مستر کارت ترکیه باید به آن ها دقت کنید عبارت اند از :

  • در زمان خرید حتما باید آی پی خود را از طریق سرویس ها و برنامه های تغییر دهنده آی پی به آی پی ترکیه تغییر دهید. این نکته اولین و مهم ترین نکته است.
  • ممکن است که برای شارژ مجدد و یا خرید مستر کارت لازم باشد که کد OTP و یا کد تاییدی را که به شماره تلفن شما ارسال می شود ارائه دهید. شماره ای که برای دریافت کد تایید می دهید، باید شماره ای غیر از شماره ایران باشد. شماره های مجازی انتخاب خوبی برای دریافت تایید کد برای شارژ مستر کارت ترکیه محسوب می شوند.
  • برنامه ها و سایت های مختلف ممکن است بسته به سیاست های خود محدودیت هایی را برای مستر کارت اعمال کنند. محدودیت هایی که اعمال می شود، مشکل کارت و ریجن آن نیست و بستگی به سیاست های شرکت ارائه دهنده خدمات دارد.
  • فرقی نمی کند که مستر کارت خود را از چه طریقی می خرید یا چطور آن را شارژ می کنید، شما همیشه مسئول امنیت مشخصات کارت خود خواهید بود.
  • امکان صدور بی نهایت کارت برای یک شخص وجود دارد.
  • مستر کارت برای پلتفرم هایی مثل گوگل پلی، اپل استور، پلی استیشن و موارد مشابه بهترین گزینه هستند.
  • کارت هایی که معمولا از سایت های واسطه خریداری می شوند به صورت مجازی هستند و امکان تحویل آن ها به صورت فیزیکی در ایران وجود ندارد.
  • در صورتی که قصد دارید پرداخت هایی را در پلتفرم های گیمینگ انجام دهید، مستر کارت بهترین گزینه است.

راه های شارژ مستر کارت ترکیه

شارژ مستر کارت ترکیه-2

برخی از راه های شارژ مستر کارت ترکیه عبارت اند از :

  • واریز از طرق بانک

 افرادی که خارج از کشور هستند، می توانند با مراجعه به شعب بانک های پذیرنده مستر کارت، به راحتی کارت فیزیکی یا مجازی خود را شارژ کنند.

  • انتقال از حساب بانکی

یکی از بهترین راه ها برای شارژ مستر کارت ترکیه، انتقال از حساب بانکی است. اگر دارای یک حساب بانکی آنلاین هستید، می توانید به راحتی از قسمت حساب به حساب، مستر کارت خود را شارژ کنید.

  • استفاده از خدمات انتقال پولی

یکی دیگر از راه هایی که افراد خارج از کشور می توانند از طریق آن مستر کارت خود را شارژ کنند، استفاده از خدمات انتقال پولی است. با داشتن یک حساب پی پال می توانید با ایمیل یا شماره مستر کارت به راحتی آ نرا شارژ کنید.

  • واریز نقدی از طریق سایت های واسطه

 بهترین راه برای افراد داخل کشور، استفاده از سایت های واسطه برای شارژ مستر کارت ترکیه است. به دلیل محدودیت های مختلفی که به علت تحریم ها وجود دارد، تنها راه استفاده از سایت های واسطه ایرانی برای شارژ مستر کارت است.

جمع بندی

مستر کارت یک کارت بین المللی است که می توانید به وسیله آن تمامی پرداخت های آنلاین خود را از سایت هایی که از درگاه پرداخت مستر کارت پشیبانی می کنند، انجام دهید. به کمک مستر کارت ترکیه می توانید بدون محدودیت از سایت های بین المللی که محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می دهند، خرید کنید. مستر کارت ترکیه همچنین قابل شارژ است و به تعداد بی نهایت برای فرد صادر می شود. دقت کنید که در هنگام خرید مستر کارت باید آی پی ترکیه داشته باشید.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.