021-91305905

آیا زراعت بانک ترکیه در تهران شعبه دارد؟ | راهنمای افتتاح حساب

زراعت بانک ترکیه در تهران

فهرست مطالب

اگر علاقه مند به افتتاح حساب در ترکیه هستید، زراعت بانک ترکیه در تهران به عنوان انتخابی بهینه و انحصاری، گزینه ای مناسب برای شما است. منطق پشت این توصیه دسترسی محدود ایرانیان به خدمات بانکی بین المللی به دلیل تحریم ها است. این محدودیت چالش هایی را برای فریلنسر ها و افراد دارای ارتباط با خارج از کشور ایجاد می کند. علاوه بر این، افراد ممکن است در هنگام حمل مقادیر قابل توجهی پول نقد با سردرگمی و نگرانی مواجه شوند. با این حال، با ایجاد یک حساب در زراعت بانک ترکیه، می توان بسیاری از این مسائل را به طور موثر برطرف کرد. علاوه بر این، اگر هدف شما کسب تابعیت از طریق سرمایه گذاری ملک در ترکیه است، داشتن یک حساب به نام خود در این موسسه ضروری است. در بخش های بعدی مروری جامع بر این بانک ارائه خواهد شد.

تاریخچه زراعت بانک ترکیه

اگر در پی کسب اطلاع درباره زراعت بانک ترکیه در تهران هستید، ابتدا باید بدانید که زراعت بانک ترکیه ریشه در تاریخ امپراتوری عثمانی دارد، جایی که پایه های سیستم بانکداری مدرن در قرن نوزدهم پایه گذاری شد. سرمایه گذاران خارجی با توجه به سرمایه قابل توجه مورد نیاز، نقش مهمی در تاسیس بانک ها در ترکیه ایفا کردند. با این حال، یک مسئله اساسی به وجود آمد؛ زیرا اکثریت جمعیت، به ویژه کشاورزان، با مشکلات مالی مواجه بودند. کشاورزان اغلب به گرفتن وام های با بهره بالا متوسل می شدند که سود برخی از آن ها تا 900 درصد بود که منجر به آشفتگی مالی می شد. برای رفع این مشکل، میدات پاشا، نیکوکار و والی عثمانی، صندوق خیرخواه را در سال 1863 با حمایت کشاورزان و دولت عثمانی تاسیس کرد. این صندوق در طول زمان تکامل یافت و در نهایت به زراعت بانک ترکیه تبدیل شد و راه را برای شیوه های مدرن بانکداری در ترکیه هموار کرد.

وضعیت امروزه زراعت بانک ترکیه

زراعت بانک ترکیه در تهران

برای آشنایی با زراعت بانک ترکیه در تهران خوب است بدانید که در عصر حاضر، این موسسه مالی برجسته با قوت زیادی فعالیت خود را انجام می دهد. این بانک از طریق ایجاد دستگاه های باجه خودکار (ATM)، ایجاد شعب آنلاین، مراکز تماس، خطوط تلفن بانکی اختصاصی و وب سایت ها با مشتریان خود در ارتباط است. علاوه بر این، بودجه و وام های قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه

از مزایای افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه می توان به سپرده گذاری دلار، یورو و ارز لیر اشاره کرد. علاوه بر این، مشتریان می توانند یک حساب سپرده لیری باز کنند که فرصت کسب سود را ارائه می دهد. این بانک همچنین انواع کارت های بانکی مانند ویزا کارت، مستر کارت، کارت نقدی و کارت اعتباری را ارائه می دهد. مشتریان همچنین می توانند از خدمات سوئیفت برای انتقال ارز به ترکیه بهره مند شوند. این بانک خدمات کارآمد اینترنت و بانکداری تلفن همراه را ارائه می دهد و راحتی را برای مشتریان تضمین می کند. علاوه بر این، بانک خدمات تلفنی 24/7 را برای هرگونه کمک مورد نیاز ارائه می دهد. در نهایت زراعت بانک ترکیه با برقراری ارتباط با سیستم بانکی جهانی، خدمات بانکی بین المللی را ارائه می دهد.

برای افتتاح حساب غیر مقیم ترکیه نیز مدارک مورد نیاز شامل پاسپورت معتبر، کد مالیاتی و سیم کارت ترکیه است. از سوی دیگر، ساکنان ترکیه باید کارت اقامت (کارت کیملیک)، فرم ثبت نام از اداره جمعیت و سیم کارت ترکیه را ارائه دهند.

خدمات زراعت بانک ترکیه

خدمات زراعت بانک ترکیه

  1. پکیج خدمات اجاره مستاجر و صاحب خانه

با استفاده از بسته خدمات اجاره ارائه شده توسط زراعت بانک ترکیه، هم مستاجران و هم صاحب خانه ها می توانند سود زیادی ببرند. هنگامی که پرداخت ‌های اجاره از طریق زراعت بانک ترکیه انجام می ‌شود، مشتریان می ‌توانند از مزایایی مانند پرداخت هزینه انتقال پول، فرصت درخواست برای وام، و سهولت ارسال اعلان ‌های پیامکی به مستاجران و صاحب خانه‌ ها در مورد واریز یا عدم واریز وجه بهره مند شوند.

  1. انتقال ارز سوئیفت (کد سوئیفت زراعت بانک ترکیه)

یکی از خدمات استثنایی ارائه شده توسط زراعت بانک ترکیه، انتقال ارز سوئیفت است که برای ایرانیان اهمیت ویژه ای دارد. متقاضیان برای برداشت پول از حساب بانکی خود باید IBAN حساب خود و کد بانک سوئیفت را ارائه کنند. کد سوئیفت برای زراعت بانک ترکیه TCZBTR2A است. به طور متوسط بین 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا حواله های سوئیفت پس از تایید مبدا دریافت شود. علاوه بر این، امکان واریز وجه به ویزا و مسترکارت از طریق وب سایت های خارجی نیز وجود دارد. پلتفرم هایی مانند یوتیوب و سایت های فریلنسری معمولا درآمد شما را ظرف 48 ساعت پس از درخواست پرداخت به کارت ترکیه شما واریز می کنند. محدودیت انتقال سوئیفت بسته به نوع حساب بانکی ممکن است متفاوت باشد.

  1. همراه بانک زراعت بانک ترکیه

این اپلیکیشن همراه بانک یکی از برترین و تعاملی ترین همراه بانک ها در ترکیه به حساب می آید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ارز هایی مانند دلار و یورو را با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود خریداری و بفروشید.

  1.  DCC: تبدیل ارز پویا

زراعت بانک ترکیه نیز خدمات تبدیل ارز پویا را با نرخ کارمزد مناسب ارائه می دهد. این سرویس هم از طریق دستگاه های پوز بانک و هم از دستگاه های خودپرداز قابل استفاده است. برنامه DCC اساسا یک روش پرداخت را ارائه می دهد که به دارندگان کارت بانکی از کشور های مختلف امکان می دهد به ارز محلی خود پرداخت کنند.

  1.  گزینه های وام متنوع برای مشتریان

زراعت بانک ترکیه در حال حاضر طیف وسیعی از وام ها را با شرایط و ضوابط مختلف در زمینه های مختلف از جمله آموزش، خرید خودرو، خرید خانه و زمین و… ارائه می دهد. اطلاعات دقیق این وام ها را می توانید از طریق این لینک در سایت رسمی زراعت بانک مشاهده کنید.

جمع بندی

در آخر، ذکر این نکته ضروری است که زراعت بانک ترکیه در تهران شعبه ندارد. بنابراین امکان برداشت یا شارژ مستقیم حساب بین المللی خود در این کشور وجود ندارد؛ اما اگر در ترکیه هستید می توانید به راحتی با مراجعه به بانک حساب خود را شارژ کنید. از طرفی اگر در ایران هستید می توانید از طریق صرافی پول خود را تبدیل و به حساب خود منتقل کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر در ایران هستید و می خواهید از حساب بین المللی خود پول برداشت کنید، باید به صرافی مراجعه کنید زیرا این کار از طریق کارت های ویزا و مسترکارت در ایران امکان پذیر نیست.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.