021-91305905

مستر کارت ترکیه چه کمکی به ایرانیان می کند؟

مستر کارت ترکیه

فهرست مطالب

برای سفر به خارج از کشور، لازم است که ابتدا وسایل ضروری را تهیه کنید. یکی از مهم ترین مواردی که قبل از سفر باید آن را تهیه کنید، مستر کارت است. مستر کارت یک برند جهانی در زمینه پرداخت آنلاین است. شما به کمک مستر کارت می توانید تقریبا در تمامی کشور های دنیا از جمله ترکیه، پرداخت های خود را انجام دهید. برای اینکه مستر کارت ترکیه را دریافت کنید، لازم است که به نکاتی توجه داشته باشید. در این مقاله درمورد مستر کارت و نحوه دریافت آن در ترکیه توضیح خواهیم داد.

مستر کارت چیست؟

مستر کارت ترکیه

مستر کارت محصول یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه خدمات مالی فعالیت دارد. مستر کارت یک کارت بین المللی است که با استفاده از آن، شما نه تنها در ترکیه، بلکه تقریبا در تمامی کشور های دنیا می توانید پول انتقال دهید.

مستر کارت را می توانید به دو صورت فیزیکی و مجازی دریافت کنید و از آن برای پرداخت خرید های آنلاین و حضوری استفاده کنید. دقت داشته باشید که هزینه تهیه مستر کارت مجازی از نسخه فیزیکی آن کمی بالا تر است. مستر کارت ترکیه در مدل فیزیکی، مدل های دیگری مانند مدل استاندارد، گلد، پلانتیوم و ورلد الیت را شامل می شود.

چرا بهتر است مستر کارت ترکیه را تهیه کنیم؟

داشتن مستر کارت برای سفر های خارجی از جمله سفر به ترکیه، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. برخی از مهم ترین مزایای داشتن مستر کارت عبارتند از:

  • خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین خارجی

اولین و شاید مهم ترین مزیت داشتن مستر کارت ترکیه این است که می توانید بدون هیچ محدودیتی از وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین خرید کنید؛ زیرا تقریبا تمامی سایت ها درگاه مخصوص مستر کارت را برای پرداخت های آنلاین دارند. با داشتن مستر کارت دیگر لازم نیست که نگرانی ای از بابت تحریم های بانکی ایران داشته باشید؛ زیرا می توانید به راحتی تمامی خرید های خود را از طریق مستر کارت پرداخت کنید.

  • بهره مندی از تخفیفات ویژه

یکی از مزایای بسیار خوب مستر کارت این است که شما را از تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه مطلع می کند. در صورتی که مستر کارت ترکیه داشته باشید، می توانید به سرعت از خدمات و محصولاتی که با تخفیف و یا پیشنهاد های ویژه در ترکیه به فروش می رسند، مطلع شوید.

  • مبادله آسان ارز

یکی از مشکلات اکثر مسافران خارجی، مبادله ارز های بین المللی مانند دلار، یورو، پوند، لیر و… است. خبر خوب این است که مبادله ارز های بین المللی با استفاده از مستر کارت بسیار آسان شده و افراد می توانند به راحتی ارز های مورد نیاز خود را از طریق ATM های مستر کارت که در سطح شهر قرار گرفته اند، دریافت کنند.

چرا بهتر است مستر کارت ترکیه را تهیه کنیم؟

  • قابلیت اتصال به کیف پول گوگل ولت و پی پال

در صورتی که حساب گوگل ولت و پی پال داشته باشید، می توانید به راحتی مستر کارت ترکیه خود را به این حساب ها متصل و همگام سازی کنید.

  • کارمزد بسیار پایین

مستر کارت در ازای خدماتی که ارائه می دهد، کارمزد ناچیزی از شما دریافت می کند. شما می توانید تقریبا بدون هیچ هزینه اضافی ای ارز های خود را تبدیل و از طریق دستگاه های ATM در سطح شهر دریافت کنید.

مدل های مختلف مستر کارت ترکیه

مستر کارت ترکیه مدل های مختلفی دارد. شما می توانید مستر کارت ها را در دو مدل فیزیکی و دیجیتالی تهیه کنید. در صورتی که قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، توصیه می کنیم که مدل فیزیکی مستر کارت را تهیه کنید؛ زیرا کارمزد کمتری نسبت به مدل دیجیتالی دارد و استفاده از آن ها نیز سریع تر و راحت تر است.

همانطور که اشاره شد، مستر کارت ها مدل های مختلفی مانند مدل استاندارد، گلد، پلاتینیوم، گیفت کارت و… را شامل می شوند. در صورتی که قصد دارید تراکنش های معمولی مانند خرید از فروشگاه های اینترنتی یا تبدیل ارز را انجام دهید، بهترین گزینه برای شما، مستر کارت ترکیه از مدل استاندارد است؛ زیرا برای انجام تمامی امور پرداختی مانند رزرو هتل، خرید های اینترنتی، برداشت وجه نقد و تبدیل ارز مناسب است و محدودیت خاصی ندارد. علاوه بر این، مستر کارت ها به راحتی قابل تمدید هستند و هزینه صدور و نگهداری از آن ها نیز ناچیز است.

چگونه مستر کارت ترکیه را دریافت کنیم؟

چگونه مستر کارت ترکیه را دریافت کنیم؟

همان طور که می دانید، به علت تحریم های گسترده شرکت هایی مانند مستر کارت حق فعالیت در ایران را ندارند؛ به همین دلیل مستر کارت را در ایران نمی توانید تهیه کنید. اما شهروندان ایرانی می توانند با افتتاح یک حساب بین المللی در ترکیه، مستر کارت ترکیه خود را دریافت کنند و بدون هیچ محدودیتی از خدمات آن استفاده کنند.

برای دریافت مستر کارت کشور ترکیه تنها کافی است با پاسپورت خود یک حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید تا بتوانید با ثبت نام برای دریافت مستر کارت، از خدمات آن بهره ببرید.

قیمت صدور مستر کارت

مستر کارت هایی که صادر می شوند، معمولا تاریخ انقضای 8 ساله دارند. کارت به نام خودتان صادر می شود. همچنین خبر خوب این است که برای دریافت مستر کارت ترکیه لازم نیست که چند روز معطل بمانید؛ زیرا مستر کارت شما نهایتا ظرف چند ساعت صادر و آماده تحویل خواهد شد. شما می توانید مستر کارت خود را پس از ثبت نام به راحتی از یکی از شعبه های مستر کارت در استانبول دریافت کنید.

مستر کارتی که دریافت می کنید، به صورت دلاری و یورویی صادر می شود و برای دریافت آن ها نیاز به پرداخت کارمزد های اضافه یا کار با شرکت های واسطه نیست.

جمع بندی

یکی از مشکلاتی که ایرانیان در سفر های خارجی با آن رو به رو هستند، مشکل در پرداخت است؛ زیرا به دلیل تحریم بانک های ایران، امکان پرداخت مستقیم برای ایرانیان وجود ندارد. بهترین راه برای حل این مشکل، استفاده از مستر کارت ترکیه است. با استفاده از مستر کارت ترکیه می توانید تحریم ها را دور بزنید و به راحتی از تمامی سایت ها و فروشگاه های آنلاین خرید کنید.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.