منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
آزمون یوس
آزمون یوس | هرآنچه درباره YOS ترکیه می‌دانیم

وبلاگ

دانشگاه فنرباهچه
دانشگاه فنر باهچه یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1998 باز می گردد. همچنین دانشگاه فنر باهچه دارای 5 دانشکده است. لازم به ذکر است نحوه پذیرش دانشگاه فنرباهچه شرط معدل است.
دانشگاه اسکودار یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2011 باز می گردد. همچنین دانشگاه اسکودار دارای 6 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه اسکودار از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه موغلا یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1992 باز می گردد. همچنین دانشگاه موغلا دارای 9 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه موغلا از طریق آزمون های YOS/SAT/AST صورت می گیرد.
دانشگاه آدیامان یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2006 باز می گردد. همچنین دانشگاه آدیامان دارای 13 دانشکده است. لازم به ذکر است نحوه پذیرش دانشگاه آدیامان از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه اردو یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2006 باز می گردد. همچنین دانشگاه اردو دارای 12 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه اردو از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه ایستینیه یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2015 باز می گردد. همچنین دانشگاه ایستینیه دارای 9 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه نیز از طریق آزمون های SAT/YOS/ACT/GCE صورت می گیرد.
دانشگاه بیرونی یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2015 باز می گردد. همچنین دانشگاه بیرونی دارای 6 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه بیرونی از طریق آزمون های SAT/ACT/IB صورت می گیرد.
در این مقاله به هندسه آزمون یوس پرداختیم. مباحث هندسه آزمون یوس به همراه منابع هندسه آزمون یوس در این مقاله آورده شده اند. مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.
دانشگاه اوزیگین یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2007 باز می گردد. همچنین دانشگاه اوزیگین دارای 6 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه اوزیگین از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه فنرباهچه
دانشگاه فنرباهچه + شهریه۲۰۲۲
دانشگاه اسکودار + شهریه ۲۰۲۱
دانشگاه موغلا + شهریه ۲۰۲۱
دانشگاه آدیامان + شهریه ۲۰۲۱
معرفی دانشگاه اردو + شهریه ۲۰۲۱
دانشگاه ایستینیه + شهریه ۲۰۲۲ + پذیرش رایگان
معرفی دانشگاه بیرونی + شهریه ۲۰۲۱
مباحث هندسه آزمون یوس
معرفی کامل دانشگاه اوزیگین + شهریه ۲۰۲۱
انواع ویزای تحصیلی ترکیه۲۰۲۱ + بورسیه
جستجو
دسته بندی ها
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
نمونه سوالات آزمون تومر
نمونه سوالات آزمون تومر
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه