021-91305905

تحلیل و پیش‌بینی آزمون یوس 2022 دانشگاه استانبول

با حضور اساتید یونی لند

پنجشنبه 19 خرداد ساعت 11:30 به وقت تهران

دانلود رایگان
YOS Exam

دانلود رایگان نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه های ترکیه

امتحان بخش جدایی ناپذیر آموزش و یادگیری است. بدون شک سربلندی در آزمون یوس خواسته داوطلب، خانواده و همچنین از اهداف مجموعه بی نظیر و پرطرفدار یونی لند، است.  حل نمونه سوال به داوطلب کمک می‌کند تا مفاد آزمون یوس که شامل ریاضی، هوش و هندسه هستند، را به واسطه تمرین و تکرار تاثیر مثبت و چشمگیری در روند یادگیری و درنهایت رسیدن به نتیجه ای مطلوب در آزمون یوس، داشته باشد.
در همین راستا  یونی لند که هم به صورت حضوری و هم آنلاین در حال برگزاری کلاس یوس است، در زمینه ارائه سوالات متنوع آزمون یوس نیز موفق عمل کرده است. این موسسه نمونه سوالات یوس اکثر دانشگاه های مطرح کشور ترکیه را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده است. برای استفاده از این نمونه سوالات می توانید بر روی نمونه سوالات دانشگاه مورد نظر خود کلیلک کرده و  به سوالات دانشگاه ها دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است، تعداد زیادی از سوالات دارای پاسخنامه تشریحی می باشند.

چرا باید نمونه سوالات یوس را بخونیم؟

1. برای موفقیت در آزمون یوس مطالعه منابع کتاب کافی است؟

علاوه بر مطالعه کتاب درسی و حل تمرین های آن داوطلبان باید نمونه سوالات سال های گذشته را هم مرور کنند، در این مقاله نمونه سوالات متداول اغلب دانشگاه های ترکیه را مشاهده کنید

2 .آیا نمونه سوالات سایر دانشگاه ها می تواند برای موفقیت در آزمون دانشگاه مدنظرمان مفید واقع شود؟

درست است که حرف تفاوت در آزمون یوس دانشگاه های ترکیه مطرح است. اما این تفاوت در مفاد امتحانی نیست، بلکه در سبک سوالات، زمان آزمون و تایم مناسب برای پاسخگویی به سوالات، متفاوت خواهد بود.

3. آیا با موسسه یونی لند می‌توان در آزمون یوس دانشگاه های ترکیه موفق شد؟

این سوال را با صراحت جواب میدهم، بله. مجموعه یونی لند مدرسان و مشاوران مجرب و برجسته ای دارد. اغلب مدرسان همچون آقای مقدم از فارغ‌التحصیلان دانشگاه های معتبر ایران چون دانشگاه امیر کبیر هستند. سبک پاسخ گویی به سوالات میانبر، سریع و با دقت بالا هستند.

یونی لند چند سالی است که در عرصه پرورش متقاضیان تحصیل در ترکیه در مقطع کارشناسی وارد عمل شده و نتایج درخشانی کسب کرده است. یونی لند از ثبت نام آزمون یوس گرفته تا برگزاری کلاس و انتخاب رشته برای رسیدن به هدف شما کنارتان می ماند. به امید موفقت روزافزون داوطلبان.

در لیست زیر نمونه سوالات آزمون یوس به تفکیک دانشگاه های ترکیه قرار داده شده است.

حل ویدیویی نمونه سوالات آزمون یوس (YOS) ترکیه

سوالاتی که در فیلم های زیر حل شده، نمونه سوالاتی هستند که براساس بررسی اساتید یونی لند، احتمال استفاده از آن ها (یا مشابه آن ها) در آزمون 19 ماییس وجود داشته است.

تحلیل و پیش بینی سوالات یوس 19 ماییس 2021 توسط اساتید یونی لند

تحلیل و پیش بینی سوالات یوس اینونو 2022 توسط اساتید یونی لند

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه عدنان مندرس

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه کونیب

دانلود نمونه سوالات آزمون یوس (YOS) ترکیه دانشگاه سیواس جمهوریت 2018 | نمونه 1 | نمونه 2

 

دانلود نمونه سوالات آزمون یوس (YOS) ترکیه دانشگاه سیواس جمهوریت 2019

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه فیرات

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دوزجه

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه آکدنیز

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه چاناکاله یوس

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه جلال بایار

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه سلیمان دمیرل

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه اگه

نمونه سوالات یوس (YOS) دانشگاه دانشگاه گلیشیم

نمونه سوالات OSYM (کنکور ترکیه)

دانلود نمونه سوالات آزمون OSYM ترکیه 2016

 

 

دانلود نمونه سوالات آزمون OSYM ترکیه 2010 | نمونه 1 | نمونه 2

 

 

دانلود نمونه سوالات آزمون OSYM ترکیه 2009 | نمونه 1 | نمونه 2

 

 

 

 

 

اگر پاسخ سوالتان را نیافتید، از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

آزمون یوس (YOS) چیست؟

آزمون یوس آزمونی برای جذب متقاضیان غیر بومی تحصیل در ترکیه است. قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مقطع کارشناسی رشته های مختلف و همچنین رشته های پزشکی را فراهم می کند.

آزمون یوس یک آزمون متمرکز نظیر کنکور سراسری در ایران نیست. دانشگاه های ترکیه خود اقدام به برگزاری این آزمون می کنند. با این وجود آزمون یوس دانشگاه های ترکیه ساختار و مواد امتحانی کاملا یکسانی دارند.

آزمون یوس تنها از سه بخش هوش˓ ریاضی و هندسه تشکیل شده است. دفترچه آزمون یوس غالبا به زبان های ترکی و انگلیسی به چاپ می رسد. برای پاسخ گویی به سوالات تسلط نسبی به یکی از این دو زبان کافی است.

بنابراین شرکت در آزمون یوس بیش از یک دانشگاه در ترکیه بلامانع است. تنها تفاوت آزمون یوس دانشگاه های مختلف با یکدیگر در تعداد و سختی سوالات خواهد بود.

آزمون یوس هر سال یک مرتبه و معمولا در بازه زمانی فروردین تا خرداد ماه برگزار می شود. مکان برگزاری آزمون یوس غالبا مراکز تعیین شده از سوی دانشگاه ها و در خاک ترکیه است. البته برخی از دانشگاه های ترکیه (مانند دانشگاه استانبول و سلیمان دمیرل در سال جاری) ممکن است در ایران نیز حوزه برگزاری آزمون داشته باشند. برای اطلاع دقیق از تاریخ و مکان برگزاری و همچنین هزینه آزمون یوس دانشگاه مورد نظرتان می توانید به سایت دانشگاه مراجعه کنید.

چگونه برای آزمون یوس (YOS) آماده شویم؟

برای آمادگی و شرکت در آزمون یوس ۲۰۲۱ (YOS 2021) راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. برای مثال می توانید در کلاس هاس آمادگی آزمون یوس در ترکیه شرکت کنید. این راه بنابر هزینه های بالا و عدم شناخت صحیح از سطح علمی دانش آموزان ایرانی توصیه نمی شود.

یک راه دیگر شرکت در کلاس های حضوری آمادگی آزمون یوس در ایران است. این کلاس ها مقرون به صرفه تر هستند اما شرط حضور در آن ها با توجه به همه گیری ویروس کرونا عاقلانه به نظر نمی رسد!

بهترین راه با توجه به وضعیت بحرانی حاکم بر کشور به دلیل ویروس کرونا و البته صرفه اقتصادی در هزینه کلاس و رفت و آمد شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس (YOS) آنلاین است.

پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند ویژه YOS 2021 است. با شرکت در کلاس آمادگی آزمون یوس یونی لند علاوه بر حفظ سلامت خود هزینه کمتری خواهید پرداخت و مهم تر از همه یک تدریس واقعی را تجربه خواهید کرد.

برای مطالعه کامل شرایط و ویژگی های کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند اینجا کلیک کنید.

سوالات خود پیرامون کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند را با ما در میان بگذارید. ضمنا می توانید یونی لند را به عنوان یک مرجع برای دریافت مشاوره در زمینه تحصیل در ترکیه در نظر بگیرید. همچنین در صورتی که در رابطه با تحصیل در ترکیه˓ سیستم آموزشی این کشور˓ زندگی در ترکیه و … سوالی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *