021-91305905

این دانشگاه در بین ایرانیان فنرباغچه (Fenerbahce University) تلفظ می‌شود اما تلفظ صحیح این دانشگاه فنرباهچه است. فنرباهچه یک دانشگاه خصوصی واقع در قلب استانبول است که به روند جهانی‌سازی و ارتباطات بین فرهنگی اعتقاد دارد. بنیاد آموزش، فرهنگ و سلامت فنرباهچه که توسط باشگاه ورزشی فنرباهچه تأسیس شده است، مجوز تأسیس این دانشگاه را از شورای آموزش عالی کسب کرده است. این دانشگاه با قانونی که در روزنامه رسمی مورخ 24 نوامبر 2016 منتشر شده است شخصیت حقوقی عمومی را به دست آورده است.

آشنایی با دانشگاه فنرباهچه

این دانشگاه 11 رشته کارشناسی را در 5 دانشکده ارائه می‌دهد و از تمام دانشجویان بین‌المللی استقبال می‌کند. تمام برنامه‌های آموزشی  فنرباهچه بر اساس روند بولونیا است. به‌منظور اطمینان از به رسمیت شناختن جابه‌جایی و صلاحیت دانشجو در عرصه بین‌الملل، برنامه‌ها و برنامه‌های درسی بر اساس چارچوب مدارک بین‌المللی تهیه شده است. همچنین برای توزیع اعتبار از ECTS استفاده می‌شود.

آشنایی با دانشگاه فنرباهچه

دفتر بین‌المللی دانشگاه، دانشجویان بین‌المللی را در طول دوره کارشناسی خود کمک و راهنمایی می‌کند و از دانشجویان برای ادغام در زندگی اجتماعی و آموزشی پشتیبانی می‌کند تا بتوانند از زمان خود در دانشگاه لذت ببرند بدون اینکه ریتم زندگی آنان تغییر کند. علاوه بر این مرکز شغلی این دانشگاه به دانشجویان خود کمک می‌کند تا اهداف شغلی خود را باتوجه‌به انتظارات و مهارت‌هایشان تعیین کنند و در تحقق این اهداف در طول تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه فنرباهچه به آنها کمک می‌کند.

شهریه رشته‌های تحصیلی دانشگاه فنرباهچه در مقطع لیسانس

مزایای تحصیل در دانشگاه فنرباغچه

یکی از مزایای تحصیل در این دانشگاه ارائه کمک هزینه‌های دانشجویی در کنار بهترین نحو آموزش است. این دانشگاه بورس تحصیلی بسیاری به دانشجویان خود در سایر دانشگاه‌های اروپا و ایالات متحده آمریکا، آسیا ارائه می‌دهد و می‌تواند سکوی پرتاب شما به اروپا و آمریکا باشد. علاوه بر این فنرباهچه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های ترکیه رهبران آینده را با کادر علمی قدرتمند و مدل آموزشی تحقیق محور یا پروژه محور آموزش می‌دهد. فنرباهچه با 112 سال میراث تاریخی و شناخت بین‌المللی، یک برند جهانی و یک دانشگاه بین‌المللی است. مدرک این دانشگاه به شما این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه از جهان شغل دلخواهتان را پیدا کنید.

همچنین لازم به ذکر است که دانشگاه فنرباهچه در مرکز زندگی اجتماعی استانبول قرار دارد به این معنی که با تحصیل در این دانشگاه می‌توانید یک زندگی دلپذیر، ایمن و با کیفیت داشته باشید. همچنین این دانشگاه با همکاری گروه پزشکی مدیکا، درحالی‌که هنوز دانشجو هستید فرصت‌های کارآموزی، کار و شغلی را برای شما فراهم می‌کند. افزون بر تمام مواردی که تاکنون به آن اشاره کردیم فنرباغچه منابع انسانی بسیار ماهر و واجد شرایط را در قالب مورد تقاضای بازارهای جهانی کار آموزش می‌دهد که این شما را به استخدام در بهترین مراکز تخصصی موردنظرتان تقویت می‌کند.

یکی از نکاتی که دررابطه‌با این دانشگاه بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد این است که فنرباغچه مسئولیت اجتماعی دارد و در پروژه‌هایی شرکت می‌کند که منافع اجتماعی و منافع عمومی را برای بشریت، طبیعت، حیوانات و گیاهان فراهم می‌کند. با تحصیل در این دانشگاه شما به یک شهروند چندفرهنگی، چند اجتماعی و جهانی تبدیل خواهید شد که ارزش‌های جهانی و ملی خود را در آغوش می‌گیرد. فنرباغچه توافق‌نامه‌های محکمی با مؤسسات و شرکت‌های مختلف در بخش تجارت دارد.

علاوه بر این یکی از مزایای دیگر این دانشگاه ارائه یک برنامه درسی دانشگاهی برجسته برای همه رشته‌ها است و علاوه بر مطالعات پروژه‌هایی که هدف آنها آموزش دانشجویان در استفاده از همه فناوری‌های جدید است، روش انجام تحقیقات نیز متمرکز است. این دانشگاه شامل بسیاری از باشگاه‌ها و کارگاه‌های کارآفرینی است که همایش‌ها، رویدادها، دوره‌ها، و کارگاه‌های ملی و بین‌المللی را ترتیب می‌دهد. علاوه بر این باشگاه‌های مختلف دانشجویی نیز ارائه شده است که می‌تواند به دانش‌آموزان در ارتقا مهارت‌های شخصی و رشد ذهنیت آنها کمک کند.

امکانات دانشگاه

دانشگاه فنرباغچه به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های ترکیه کلاس‌هایی مدرن با تمام تکنیک‌های جدید ارائه شده را در خود جای‌داده است، هر یک از این کلاس‌ها تعداد متوسطی دانشجو دارند تا مطمئن شوند فرصت خوبی برای بحث در مورد هر موضوع مرتبط با معلمان خود را دارند. علاوه بر موارد ذکر شده این دانشگاه فرصت‌های مختلف یادگیری مانند کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تحقیق کاربردی را ارائه می‌دهد.

مرکز شغلی این دانشگاه نیز دانشجویان را راهنمایی می‌کند تا مشخص کنند کدام مسیر شغلی را متناسب با توانایی‌ها و خواسته‌های خود طی کنند. این مرکز به دانشجویان در دستیابی به اهداف حرفه‌ای خود کمک می‌کند و خدمات مشاوره شغلی به دانشجویان عرضه می‌کند. علاوه بر این فرصت‌های کارآموزی در بخش‌های مختلفی که با دانشگاه توافق‌نامه مشترک دارند را نیز برای دانشجویان فراهم می‌کند. فنرباغچه که یکی از بهترین و مهم‌ترین دانشگاه‌های ترکیه است و شامل امکانات رفاهی و دسترسی‌هایی از جمله این موارد است:

موقعیت مکانی و دسترسی‌های محلی دانشگاه فنرباغچه

این دانشگاه در منطقه آتاشهیر، یکی از معتبرترین مناطق استانبول واقع است. محوطه دانشگاه 10 دقیقه با جاده‌های اصلی و نزدیک ایستگاه مترو فاصله دارد، این به دانشجویان امکان می‌دهد تا به‌راحتی از پردیس دانشگاه به مکان‌های دیگر حرکت کنند. فنرباغچه یکی از برترین دانشگاه‌ های ترکیه است که سطح علمی بالایی از تحصیلات را ارائه می‌دهد.

دانشکده‌های دانشگاه فنرباغچه

این دانشگاه شامل 4 دانشکده به شرح زیر است:

محوطه دانشگاه فنرباغچه دارای یک مرکز بهداشتی مجهز و مرکز تناسب‌اندام مدرن است. علاوه بر این مرکز رسانه‌ای نیز که با هدف حمایت از دانشجویانی که در دانشکده ارتباطات تحصیل می‌کنند، تأسیس شده است.

تحصیل در دانشگاه فنرباهچه

امید می‌رود که در این مقاله شما را با فنرباغچه، یکی از بهترین دانشگاه ها به جهت تحصیل در ترکیه است. دانشگاه فنرباهچه مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم، شرایط و امکانات این دانشگاه فوق‌العاده به‌خوبی آشنا کرده باشیم و مطالب موردنیاز در اختیار شما قرار گرفته باشد. درصورتی‌که علاوه بر مطالب فوق سؤالی برای شما مطرح بود می‌توانید به وب‌سایت ما به آدرس https://uniland.ir/ بخش سؤالات متداول رجوع کنید یا با شماره‌های ۰۲۱۲۲۸۱۲۵۱۹-۰۲۱۹۱۳۰۵۹۰۴ با ما تماس بگیرید.

 دانشگاه های ترکیه مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه های ترکیه مورد تایید وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *