021-91305905

بررسی منابع آزمون SAT

منابع آزمون SAT

فهرست مطالب

آزمون SAT یکی از مهم ترین آزمون ها برای پذیرش در کالج بسیاری از دانشگاه های دنیا است. اگر بتوانید در آزمون SAT نمره خوبی کسب کنید، شانس شما برای ورود به دانشگاه مورد نظرتان افزایش خواهد یافت. البته برای این که بتوانید در این آزمون قبول شوید، حتما لازم نیست که کتاب های زیادی بخرید یا معلم خصوصی استخدام کنید. شما می توانید از منابع آزمون SAT استفاده کنید تا بتوانید به این آزمون مهم و سرنوشت ساز تسلط پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم برخی از مهم ترین منابعی را که به شما کمک می کند تا در آزمون SAT قبول شوید، نام ببریم.

منابع آزمون SAT

  • کالج بورد

اولین و بهترین منبعی که می توانیم برای قبولی در آزمون SAT به شما معرفی کنیم، کالج بورد است. کالج بورد یک سازمان غیر انتفاعی است که SAT را مدیریت می کند. این منبع می تواند اطلاعات بسیار مختلفی از جمله اطلاعات رسمی مورد نیاز برای آزمون، مهلت ثبت نام، چلک لیستی از مواردی که باید در روز آزمون همراه خود داشته باشید و موارد دیگر را ارائه دهد. شما می توانید در کالج بورد منابع بسیار زیاد دیگری را نیز پیدا کنید که به شما برای آمادگی در امتحان کمک می کنند. شما می توانید در کالج بورد نمونه سوالات و تست های تمرینی رایگان را دریافت کنید تا با بررسی پاسخ های دقیق، دید کلی نسبت به آزمون SAT بدست بیاورید تا بتوانید در آن موفق شوید. علاوه بر این موارد شما می توانید به یک گروه مطالعاتی SAT در کالج بورد بپیوندید و نمونه برنامه مطالعاتی 16 هفته ای کالج بورد را دنبال کنید تا به موفقیت برسید.

منابع آزمون SAT

  • خان آکادمی

یکی دیگر از بهترین منابع آزمون SAT ، خان آکادمی است. خان آکادمی محتوای آموزشی رایگان را برای دانش آموزان در دوره ها و موضوعات مختلف برای قبولی در آزمون SAT ارائه می کند. علاوه بر این کالج بورد به صورت رسمی با این آکادمی همکاری دارد تا آزمون های تمرینی شخصی سازی شده را برای دانش آموزان ارائه دهد. فردی که قصد دارد آزمون SAT را بدهد، می تواند قبل از آزمون هشت امتحان در وب سایت خان آکادمی را بدهد تا خود را برای آزمون آماده کند. خان آکادمی جواب امتحان را پس از اتمام آن به صورت فوری به شما نشان خواهد داد. علاوه بر این در خان آکادمی می توانید نکات تست زنی در آزمون های SAT را از طریق فیلم ها درس های تعاملی یاد بگیرید.

  • پرینستون ریویو

از دیگر منابع آزمون SAT می توانیم به پرینستون ریویو اشاره کنیم. پرینستون ریویو بیشتر به خاطر کتاب های آمادگی آزمون خود شناخته می شود؛ اما شما می توانید در وب سایت این مجموعه چندین منبع رایگان برای آزمون SAT نیز پیدا کنید. شما می توانید یک آزمون تمرینی رایگان در این سایت بدهید و نتیجه را فورا بعد از اتمام آزمون مشاهده کنید. همچنین شما می توانید در دوره های رایگان این سایت نیز شرکت کنید. در کنار این ها به عنوان یکی از منابع آزمون SAT  امکان شرکت در دوره های پولی آماده سازی پرینستون ریویو نیز وجود دارد. اگر مطمئن نیستید که می خواهید کل مبلغ را بپردازید، می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه استفاده کنید.

پرینستون ریویو

  • کاپلان

کاپلان به دلیل آزمون های باکیفیت خود شناخته می شود. این منبع چندین دوره آمادگی آزمون آنلاین نیز برگزار می کند. بسیاری از دوره های این سایت نیاز به پرداخت دارند؛ اما می توانید برخی دوره ها و آزمون های تمرینی رایگان را نیز در این سایت پیدا کنید. به عنوان یکی از منابع آزمون SAT شما می توانید نمره خود را پس از دادن آزمون تمرینی به سرعت مشاهده کنید. همچنین می توانید با خرید دوره ها به فیلم های آموزشی مختلف دسترسی داشته باشید.

  • PrepScholar

اگر به دنبال یک راهنمای جامع برای مطالعه هستید، PrepScholar می توانید انتخاب خوبی باشد؛ زیرا برنامه جامع آنلاینی را منشر می کند. PrepScholar هر بخش از آزمون SAT را به طور عمیق بررسی می کند و می تواند به شما برای ساخت یک برنامه مطالعاتی خوب کمک کند.

  • ماگوش

ماگوش یکی از منابع آزمون SAT است. اکثر دوره های این سایت پولی هستند؛ اما می توانید در بین آن ها چندین منبع آماده آنلاین رایگان را نیز پیدا کنید. داوطلبان آزمون SAT می توانند در آزمون های تمرینی رایگان SAT شرکت کنند و نکات مطالعه و استراتژی های آزمون دهی را از طریق کانال یوتیوب ماگوش پیدا کنند.

  • The Critical Reader

The Critical Reader توسط یکی از معلم های دوره های آزمون SAT ساخته شده است. شما می توانید در این وب سایت به کتاب های آمادگی آزمون و منابع رایگان آزمون SAT دسترسی داشته باشید. با ثبت نام در این سایت می توانید در آزمون های آنلاین شرکت کنید و به صورت خلاصه قوانین کامل و نکات آزمون SAT را به متوجه شوید.

The Critical Reader

  • اریک رد

یکی دیگر از منابع آزمون SAT اریک رد است. اریک رد توسط معلم ریاضی و فیزیک مستقر در نیوجرسی تاسیس شده است. سایت اریک رد چندین منابع آماده سازی برای آزمون ACT و SAT را ارائه می دهد.

  • Varsity Tutors

Varsity Tutors کلاس های آمادگی SAT را به صورت رایگان، برگزار می کند. کلاس های این دوره از فرمت آموزش از راه دور پیروی می کنند. این یعنی این که دانش آموزان می توانند از طریق Zoom در کلاس ها شرکت کنند. دوره آمادگی دو هفته طول می کشد و دانش آموزان سه جلسه در هفته کلاس دارند.

  • Veritas Prep

اکثر دوره های Veritas Prep پولی است و کلاس های آن به صورت خصوصی برگزار می شود؛ اما شما می توانید تعداد زیادی از منابع رایگان را برای آزمون SAT در وب سایت این موسسه پیدا کنید.

جمع بندی

یکی از آزمون های ورودی بسیاری از دانشگاه های دنیا، آزمون SAT است که توسط کالج بورد طراحی شده است. شما می توانید برای تحصیل در ترکیه نیز از طریق این آزمون اقدام کنید. برای این که بتوانید در دانشگاه های برتر دنیا تحصیل کنید، نیاز دارید تا در این آزمون حداقل نمره را کسب کنید. قبولی در این آزمون با دسترسی داشتن به منابع مناسب بسیار ساده تر خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله برخی از منابع آزمون SAT را نام بردیم.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.