021-91305905

مزایای استفاده از ویزا کارت ترکیه

ویزا کارت ترکیه

فهرست مطالب

ویزا کارت یک کارت بین المللی است که به کمک آن می توانید خرید های آنلاین خود را به راحتی انجام دهید. درواقع ویزا کارت و مستر کارت از معتبر ترین و پر استفاده ترین کارت های اعتباری در سراسر دنیا محسوب می شوند. خدمات ویزا کارت در حال حاضر در بیش از 140 کشور ارائه می شود؛ اما متاسفانه خدمات آن در ایران به علت تحریم ها ارائه نمی شود. بهترین راه برای دسترسی به این خدمات، تهیه یک ویزا کارت ترکیه است. در این مقاله درمورد ویزا کارت ترکیه و نکات مرتبط با آن توضیح خواهیم داد.

چرا تهیه ویزا کارت ایرانی امکان پذیر نیست؟

همان طور که می دانید ویزا کارت توسط شرکت های آمریکایی صادر می شود. به دلیل تحریم های اعمال شده از سوی ایالات متحده، امکان افتتاح حساب ویزا کارت از طریق حساب های ایرانی وجود ندارد؛ زیرا این شرکت ها حق فعالیت در ایران را ندارند. ساده ترین و سریع ترین راه برای دستیابی به خدمات و مزایای این کارت، افتتاح یک ویزا کارت ترکیه است. ویزا کارت های ترکیه به چند دلیل بهترین انتخاب برای ایرانیان محسوب می شوند:

  • برای افتتاح حساب در ترکیه به اقامت در ترکیه نیازی نیست.
  • برای افتتاح حساب و ویزا کارت در ترکیه تنها به یک پاسپورت نیاز است.
  • برای گرفتن ویزا کارت کشور ترکیه به تاسیس شرکت و کسب و کار در ترکیه نیازی نیست.

انواع ویزا کارت ترکیه

ویزاکارت ترکیه-1

ویزا کارت کشور ترکیه و به طور کلی تمامی ویزا کارت های جهان دو مدل فیزیکی و دیجیتالی دارند. ویزا کارت فیزیکی به دلیل هزینه صدور و کارمزد های کمتر در هر تراکنش، انتخاب مناسب تری است. نحوه استفاده از ویزا کارت ترکیه برای هر دو مدل فیزیکی و دیجیتالی آن بسیار ساده است. درست مانند کارت های اعتباری معمولی می توانید با دستگاه ATM یا POS خرید کنید یا کارت اعتباری خود را تحویل بگیرید.

ویزا کارت ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • کردیت کارت (مدل اعتباری ویزا کارت)
  • دبیت کارت (مدل نقدی ویزا کارت)
  • پریپید کارت (مدل پیش پرداخت ویزا کارت)

کردیت کارت و دبیت کارت پنج مدل مختلف دارند. این مدل ها عبارتند از:

  • ویزا کارت کلاسیک
  • ویزا کارت گلد
  • ویزا کارت پلاتینیوم
  • ویزا کارت Signature
  • ویزا کارت Infinite

ویژگی های هر مدل از ویزا کارت ها

ویزا کارت ترکیه

بهترین ویزا کارت ترکیه برای ایرانیان مدل کردیت کارت و دبیت کارت است. همانطور که اشاره کردیم، هر کدام پنج مدل مختلف دارد. هر کدام از مدل ها نیز ویژگی های خاص خود را دارند.

  • ویزا کارت کلاسیک

بهترین مدل از ویزا کارت برای کسانی که استفاده های معمولی دارند، ویزا کارت کلاسیک است. این کارت برای تمامی اقشار جامعه مناسب است. در صورتی که تراکنش های شما به مبادلات بانکی بین المللی و خرید های آنلاین محدود می شود، ویزا کارت ترکیه مدل کلاسیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با مدل کلاسیک می توانید از وبسایت های بین المللی اینترنتی خرید کنید و از خودپرداز های ویزا کارت وجه نقد دریافت کنید.

ویژگی هایی مانند هزینه پایین صدور و امکانات کامل باعث شده است تا مدل کلاسیک ویزا کارت تبدیل به محبوب ترین مدل آن شود. ویزا کارت کلاسیک با دو ارز یورو و دلار قابل افتتاح است. هزینه افتتاح ویزا کارت کلاسیک از نوع فیزیکی 100 دلار است.

  • ویزا کارت گلد

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و نیاز به امکانات خاصی برای کسب و کار خود دارید، بهترین ویزا کارت ترکیه برای شما ویزا کارت گلد است. همچنین اگر یک سرمایه گذار بین المللی هستید و قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارید، تهیه یک ویزا کارت گلد پیشنهاد می شود. ویزا کارت گلد علاوه بر خرید آنلاین، امکان پرداخت های آفلاین را نیز فراهم می کند. این یعنی شما می توانید بدون نیاز به اتصال به شبکه، خرید های حضوری خود را نیز با ویزا کارت گلد انجام دهید. برای مثال می توانید در هواپیما که امکان اتصال به شبکه ویزا وجود ندارد، خرید های خود را انجام دهید. به غیر از این موارد، ویزا کارت ترکیه مدل گلد ویژگی های بیشتری را نیز ارائه می دهد. برای مثال کمپانی های اجاره خودرو، به کسانی که ویزا کارت گلد دارند، سریع تر و راحت تر ماشین اجاره می دهند.

دارندگان ویزا کارت گلد می توانند تا حداکثر 5000 دلار روزانه از خودپرداز ها دریافت کنند و بدون هیچ محدودیتی در فروشگاه ها کارت بکشند. هزینه صدور ویزا کارت گلد فیزیکی 150 دلار است؛ درست مانند مدل کلاسیک، مستر کارت گلد نیز با دو ارز یورو و دلار افتتاح می شود.

ویزا کارت ترکیه

  • ویزا کارت پلانتینیوم

بالا ترین سطح از مستر کارت ترکیه، مدل پلانتینیوم است. ویزا کارت پلانتینیوم تمامی ویژگی های مدل کلاسیک و گلد را در خود جای داده است و علاوه بر آن ها ویژگی های خاص خود را نیز دارد. این ویزا کارت برخی از مزایای خاص خود را نیز ارائه می دهد.

دارندگان ویزا کارت پلانتینیوم علاوه بر امکان برداشت وجه به صورت نامحدود و پرداخت های آنلاین می توانند از تخفیف های شبکه ویزا در بسیاری از فروشگاه های بین المللی استفاده کنند. امکان استفاده از خدمات برخی از لانژ های فرودگاهی با استفاده از ویزا کارت پلانتینیوم وجود دارد. افتتاح آن نیز درست مانند ویزا کارت گلد و ویزا کارت کلاسیک با دو ارز یورو و دلار امکان پذیر است.

جمع بندی

خرید از سایت های بین المللی و دسترسی به خدمات مختلف در سطح جهانی همیشه یکی از چالش های ایرانیان بوده است. به لطف مستر کارت و ویزا کارت، چنین مشکلی برطرف شده است. با اینکه خدمات ویزا  کارت به علت تحریم های ایالات متحده غیر قابل دسترسی است؛ اما ایرانیان داخل کشور می توانند به راحتی با افتتاح یک حساب در ترکیه، ویزا کارت خود را داشته باشند و از خدمات آن بهره ببرند. در این مقاله برای آشنایی بیشتر درمورد ویزا کارت ترکیه و مزایای آن توضیح دادیم.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.