021-91305905

نحوه افتتاح حساب برای ایرانیان در بانک hsbc در ترکیه

بانک hsbc در ترکیه

فهرست مطالب

یکی از محبوب ترین بانک های بین المللی در دنیا بانک HSBC است. متاسفانه این بانک به دلیل تحریم های وضع شده امکان فعالیت و تاسیس شعبه در ایران را ندارد. به همین دلیل ایرانیانی که قصد دارند مبادلات مالی خود را از طریق این بانک انجام دهند باید یک حساب در یکی از کشور همسایه مانند ترکیه افتتاح کنند. بانک HSBC در ترکیه دارای شعبه های مختلفی است و خدمات خود را ارائه می دهد. در این مقاله درمورد این بانک و شعبه های آن در ترکیه توضیح خواهیم داد.

درباره بانک HSBC

بانک HSBC از بزرگ ترین بانک های بین المللی است که شعبه های مختلفی در دنیا دارد. شعبه اصلی و در واقع دفتر اصلی این بانک در لندن قرار گرفته است. این بانک بین المللی درست مانند دیگر بانک ها خدمات مختلفی در زمینه های تجاری و شخصی، مدیریت دارایی، بیمه و دیگر خدمات مالی ارائه می دهد. این بانک را می توان یکی از قدیمی ترین بانک های بین المللی دانست که در سال 1880 افتتاح شد. بنیان گذار این بانک شخصی به نام توماس ساترلند بود که موفق شد با تلاش های خود بانک HSBC را به یکی از معتبر ترین و پایدار ترین بانک های بین المللی تبدیل کند.

چگونه حساب بانک HSBC را در ترکیه افتتاح کنیم؟

بانک hsbc در ترکیه

اولین شعبه بانک HSBC در ترکیه در سال 1990 و در شهر استانبول افتتاح شد. ایرانیان می توانند مانند بانک زراعت در این بانک نیز حساب خود را افتتاح کنند و از خدمات گسترده ای که بانک HSBC ارائه می دهد بهره ببرند. از مهم ترین خدماتی که با افتتاح حساب در این بانک به دست می آورید می توانیم به نقل و انتقالات بین المللی و سرمایه گذاری های مختلف اشاره کنیم.

برای افتتاح حساب در بانک HSBC در ترکیه لازم است که ابتدا مدارک لازم را به بانک ارائه دهید. برخی مدارکی که پایه ثابت افتتاح حساب در بانک HSBC هستند عبارت اند از:

  • گذرنامه معتبر
  • آدرس محل اقامت
  • مجوز اقامت و کار

نکته مهمی که لازم است به آن اشاره کنیم این است که بانک هایی مانند HSBC برای تسهیل ارائه خدمات ممکن است برخی از قوانین را با گذر زمان تغییر دهند. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از افتتاح حساب حتما به یکی از شعبه های بانک HSBC در ترکیه مراجعه کنید و یا به یکی از دفاتر رسمی بانک زنگ بزنید تا اطلاعات به روز و کاملی را دریافت کنید.

ایرانیان برای افتتاح حساب در بانک HSBC با هیچ محدودیتی مواجه نیستند؛ زیرا مهم ترین شرط افتتاح حساب در این بانک داشتن اقامت ترکیه است. البته امکان افتتاح حساب در بانک HSBC بدون اقامت از طریق روش های خاص نیز وجود دارد.

شعبه های بانک HSBC در ترکیه

بانک hsbc

بعد از افتتاح اولین شعبه بانک HSBC در استانبول ترکیه شعبه های دیگری نیز برای راحتی هر چه بیشتر افتتاح حساب و ارائه خدمات دارندگان حساب این بانک در ترکیه راه اندازی شد. در حال حاضر برخی از شعبه های بانک HSBC در ترکیه در استانبول و در شهر هایی مانند محله فاتیح، شیشلی، بشیکتاش، بی اوغلو، بویوک چکمجه قرار گرفته است.

در حال حاضر تعداد تمامی شعبه های بانک HSBC در کشور ترکیه به 77 عدد می رسد. این بانک به غیر از ترکیه تقریبا در تمامی کشور های دنیا از جمله انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، چین، هنگ کنگ، سنگاپور و تقریبا تمامی کشور های اروپایی شعبه دارد و خدمات ارائه می دهد.

خدمات بانک HSBC

بانک HSBC در ترکیه درست مانند دیگر شعبه های خود در سراسر دنیا خدمات مشابهی را ارائه می دهد. برخی از این خدمات عبارت اند از:

  • خدمات بانکداری خرد

خدمات بانکداری خرد همان طور که از نام آن نیز پیدا است برای نیاز های شخصی افراد و خواسته های مالی آن ها ارائه می شود. هدف از ارائه خدمات بانکداری خرد ارتقا سطح رفاه مالی است. به کمک این خدمات مشتریان می توانند کنترل بیشتری روی امور مالی شخصی خود داشته باشند. برخی از مهم ترین خدمات بانکداری خرد که توسط بانک HSBC ارائه می شود شامل حساب های پس انداز، کارت های بدهی و اعتباری، وام های شخصی، وام مسکن و ارائه بیمه می شود.

  • خدمات تجاری

خدمات تجاری بانک HSBC در ترکیه همان طور که از نام آن نیز پیدا است برای برآورده کردن نیاز های تجاری دارندگان کسب و کار طراحی شده است. برخی از خدماتی که در دسته خدمات تجاری بانک HSBC قرار می گیرد شامل مدیریت پول نقد، تجارت و تامین مالی زنجیره تامین، راه های سرمایه در گردش و تبدیل ارز خارجی می شود.

بانک HSBC به لطف شعبه های متعدد در سراسر دنیا و تخصص و تجربه بسیار بالایی که در زمینه معاملات و بانکداری دارد، می تواند بهترین خدمات تجاری را به کسب و کار شما ارائه دهد که می تواند برای مدیریت موثر عملیات مالی، بهینه سازی کارایی و گسترش دامنه دسترسی کسب و کار بسیار مفید باشد.

hsbc در ترکیه

  • سرمایه گذاری و مدیریت ثروت

یکی دیگر از خدماتی با افتتاح حساب در بانک HSBC در ترکیه به دست می آورید، امکان سرمایه گذاری و مدیریت ثروت خود به کمک بانک HSBC است. بانک HSBC درک بالایی از اهمیت حفظ ثروت و رشد دارد و می تواند به مشتریان خود در این زمینه کمک زیادی کند. برخی از مهم ترین خدماتی که بانک HSBC برای سرمایه گذاری و مدیریت ثروت ارائه می دهد شامل مشاوره سرمایه گذاری، مدیریت دارای، برنامه ریزی های بازنشستگی و استراتژی های انباشت ثروت می شود.

شما می توانید با ثبت نام در بانک HSBC به شبکه جهانی معاملات متصل شوید و از خدمات متنوع این بانک بهره ببرید.

جمع بندی

بانک های بین المللی به علت تحریم ها امکان راه اندازی شعبه و ارائه خدمات در ایران را ندارند. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان برای دسترسی به خدمات حساب های بین المللی مجبور هستند که در شعبه هایی که در کشور های همسایه مانند ترکیه وجود دارد اقدام به افتتاح حساب کنند. یکی از بانک های محبوب بین المللی بانک HSBC است که خدمات متنوعی را ارائه می دهد و امکان افتتاح حساب برای ایرانیان مقیم ترکیه را نیز فراهم کرده است.

 

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.