منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
آزمون یوس
آزمون یوس | هرآنچه درباره YOS ترکیه می‌دانیم

وبلاگ

دانشگاه کارابوک یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه است تاسیس این دانشگاه به سال 2007 در شهر بورسا باز میگردد همچنین دانشگاه کارابوک دارای 16 دانشکده است لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق ازمون YOS صورت میگیرد .
دانشگاه قاضی ترکیه یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1990 باز می گردد. همچنین دانشگاه قاضی آنتپ دارای 20 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه سلجوق یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1975 باز می گردد. همچنین دانشگاه سلجوق دارای 24 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه ارجیس یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1978 باز می گردد. همچنین دانشگاه ارجیس دارای 19 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون های YOS/SAT صورت می گیرد.
دانشگاه جمهوریت ترکیه
دانشگاه جمهوریت یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1972 باز می گردد. همچنین دانشگاه جمهوریت ترکیه دارای 18 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه قاضی ترکیه یکی از داشگاه های دولتی ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1926 باز میگردد. همچنین دانشگاه قاضی ترکیه دارای رتبه 875 جهانی را داراست. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون SAT صورت می گیرد.
دانشگاه حاج تپه
دانشگاه حاجت تپه یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1958 باز می گردد. همچنین دانشگاه حاج تپه دارای 16 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون SAT صورت می گیرد.
دانشگاه آنکارا یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1946باز می گردد. همچنین دانشگاه آنکارا دارای 17 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون های YOS/SAT/ACT می باشد.
دانشگاه استانبول ترکیه
دانشگاه استانبول یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1453 باز می گردد. همچنین دانشگاه استانبول دارای 17 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS/SAT می باشد.
دانشگاه آتاتورک ترکیه
دانشگاه آتاتورک یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1975 باز می گردد.همچنین دانشگاه آتاتورک دارای 23 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
معرفی دانشگاه کارابوک + شهریه ۲۰۲۱
معرفی دانشگاه قاضی آنتپ ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه سلجوق ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه ارجیس ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه جمهوریت ترکیه
معرفی دانشگاه جمهوریت ترکیه + شهریه |۲۰۲۲-۲۰۲۱|
معرفی دانشگاه قاضی ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه حاج تپه
معرفی دانشگاه حاجت تپه ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه آنکارا ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه استانبول ترکیه
معرفی دانشگاه استانبول ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه آتاتورک ترکیه
معرفی دانشگاه آتاتورک ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
جستجو
دسته بندی ها
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
نمونه سوالات آزمون تومر
نمونه سوالات آزمون تومر
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه