منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
آزمون یوس
آزمون یوس | هرآنچه درباره YOS ترکیه می‌دانیم

وبلاگ

دانشگاه اینونو یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1975 باز می گردد. همچنین دارای 15 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه اینونو از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه باهچه شهیر یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1998 باز می گردد. همچنین دانشگاه باهچه شهیر دارای 9 دانشکده است. این دانشگاه در حال حاضر 17048 دانشجو دارد.
دانشگاه آکدنیز یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1982 باز می گردد. همچنین دانشگاه آکدنیز در حال حاضر دارای 69030 نفر دانشجو است. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه عدنان مندرس یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1928 باز می‌گردد. همچنین دانشگاه عدنان مندرس دارای 18 دانشکده است. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 29هزار دانشجو دارد.
دانشگاه آنادولو یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1982 باز می گردد. همچنین پذیرش دانشگاه آنادولو از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه هالیک استانبول یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1998 در شهر استانبول باز می گردد. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون های GMAT/GRE/SAT صورت می گیرد.
دانشگاه بیلگی یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1901 در شهر استانبول باز میگردد. همچنین دانشگاه بیلگی دارای 7 دانشکده می باشد. این دانشگاه سالانه حدود 25هزار دانشجو دارد.
دانشگاه بغازیچی یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1863 در شهر استانبول باز می گردد. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 17 هزار دانشجو دارد.
دانشگاه مدیپول یکی از دانشگاه های خصوصی مورد تایید وزارت بهداشت در کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2009 در شهر استانبول باز می‌گردد. در حال حاضر دانشگاه مدیپول دارای 36506 دانشجو است.
دانشگاه چوکوروا یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 1973 در شهر آدنا باز می گردد. همچنین دانشگاه چوکوروا دارای 18 دانشکده می باشد. در دانشگاه چوکوروا سالانه 20 هزار دانشجو تحصیل می کنند.
معرفی دانشگاه اینونو ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه باهچه شهیر استانبول + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه آکدنیز + شهریه ۲۰۲۱
معرفی دانشگاه عدنان مندرس ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه آنادولو ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه هالیک استانبول در ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه بیلگی استانبول + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه بغازیچی ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
دانشگاه مدیپول استانبول + شهریه ۲۰۲۲، پذیرش رایگان
معرفی دانشگاه چوکوروا ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
جستجو
دسته بندی ها
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
نمونه سوالات آزمون تومر
نمونه سوالات آزمون تومر
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه