021-91305905

بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه و خدمات آن ها

صرافی های ایرانی در ترکیه

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین دغدغه های ایرانیان پیش از سفر یا مهاجرت به ترکیه، پیدا کردن صرافی های ایرانی برای تبدیل ارز است. این نگرانی چندان بزرگ نیست زیرا صرافی های ایرانی بسیار زیادی در ترکیه وجود دارند که خدمات تبدیل ارز را ارائه می دهند. شما می توانید با پیدا کردن این صرافی ها به راحتی ارز خود را از ریال یا دیگر ارز ها به ارز دلخواه خود تبدیل کنید. برای راحت پیدا کردن صرافی، قصد داریم در این مقاله بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم.

چرا در ترکیه به صرافی های ایرانی نیاز داریم؟

در چند سال اخیر با توجه به افزایش مهاجرت، اقامت و مسافرت ایرانیان به کشور ترکیه، تعداد صرافی های ایرانی این کشور نیز افزایش یافته است. زیرا ریال ایران در بانک ها و فروشگاه های کشور ترکیه اعتباری ندارد و برای حتی کوچک ترین خرید های خود در این کشور لازم است که ارز هایی مانند لیر، یورو و دلار همراه خود داشته باشید. به همین دلیل است که برای ادامه کار و زندگی در ترکیه نیاز به صرافی ها خواهید داشت.

خدمات صرافی های ایرانی ترکیه

صرافی های ایرانی در ترکیه

صرافی های ایرانی در ترکیه خدمات مختلفی ارائه می دهند. دو مورد از مهم ترین خدماتی که صرافی های ایرانی ارائه می دهند عبارت اند از :

  • صرافی های ایرانی در ترکیه می توانند خدماتی مثل دریافت حواله های تومانی، ریالی و فروش پول ترکیه را به شما ارائه دهند.
  • امکان انتقال وجه به ارز دلخواه به حساب بانک های مختلف ترکیه مانند ایش بانک، زراعت بانک و دیگر بانک های ترکیه برای ایرانیان از طریق صرافی های ایرانی امکان پذیر است.
  • صرافی های ایرانی در ترکیه کارت خوان های ایرانی در هتل محل اقامت، منزل، محل کار یا در دفتر شرکت در محله مورد نظر را فراهم کرده اند.

بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه

بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت دائم، کار، تحصیل یا گردش به ترکیه سفر می کنند. بسته به شهری که انتخاب می کنید، باید بهترین صرافی های ترکیه را برای تبدیل ارز انتخاب کنید. در انتخاب صرافی باید دقت بسیار زیادی داشته باشید. زیرا بسیاری از صرافی های مستقر در محله ایرانی ها لیر و دیگر ارز ها را گران تر می فروشند.

برخی از بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه عبارت اند از :

  • صرافی آسیا ملک
  • صرافی ترکیه
  • صرافی الماس اسکیشهیر
  • مرکز صرافی کاسپین استانبول
  • صرافی آرال
  • صرافی نیظام
  • صرافی زکی
  • صرافی معتبر
  • صرافی آنگون
  • صرافی آقااوغلو

صرافی های ارز دیجیتال در ترکیه

صرافی های ارز دیجیتال در ترکیه

جالب است بدانید که نه تنها صرافی های سنتی ایرانی در ترکیه وجود دارد، بلکه قانونی بودن استفاده از ارز دیجیتال در ترکیه باعث شده است که صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و ترکی بسیار زیادی در این کشور احداث شود. البته نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که ارز هایی مانند بیت کوین در کشور ترکیه به صورت رسمی شناخته نشده است. به همین دلیل اگر قصد سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال در ترکیه را دارید، در صورت از دست دادن سرمایه خود تحت پشتیبانی دولت قرار نخواهید گرفت.

برخی از بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارند عبارت اند از :

  • صرافی Bitpanda

صرافی بیت پاندا بر پایه بیت کوین فعالیت دارد و در اروپا استقرار یافته است و علاوه بر این در ترکیه نیز فعالیت دارد. البته باید بدانید که این صرافی برای پرداخت محدودیت های زیادی دارد؛ اما مقدار کمی کمیسیون برای روش های متنوع پرداخت خود اعمال کرده است. صرافی بیت پاندا که می تواند به راحتی در بین صرافی های ایرانی در ترکیه و صرافی های ارز دیجیتال در بین بهترین ها قرار بگیرد، خدماتی مانند استفاده از کارت نقدی، کارت اعتباری، انتقالات بانکی آنلاین، NETELLER،eps ،SEPA SOFORT ، giroapy و همچنین Skrill را جهت خرید بین کوین برای متقاضیان خود ارائه می دهد.

  • صرافی Coinmama

صرافی کوین ماما یکی از معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال است که نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشور های دنیا نیز مشغول به ارائه خدمات است. این صرافی از معروف ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب می شود. اما محدودیت های آن برای انتقال و خرید بسیار زیاد هستند. همچنین حجم معاملات و کمیسیون صرافی نیز از 4.9 تا 5.9 درصد متغیر است.

نکات مهم قبل از سفر به ترکیه

نکات مهم قبل از سفر به ترکیه

قبل از سفر به ترکیه بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا دچار مشکل نشوید:

  • قیمت هایی که روی شیشه یا تابلوی صرافی های ایرانی در ترکیه نوشته می شود، معمولا صحت ندارند. به همین دلیل حتما برای خرید لیر، دلار و دیگر ارز ها با صرافی چانه بزنید.
  • به هیچ عنوان در خارج از صرافی تبدیل ارز انجام ندهید.
  • بعد از خروجی از صرافی تبدیل ارز، به خصوص دلار، آن را در معرض دید افراد نگذارید. همچنین نباید تمام پول خود را در کیف قرار دهید.
  • همیشه هتل هایی را در ترکیه انتخاب کنید که امکان تعویض ارز را در آن ها داشته باشید.
  • اگر قصد دارید با ماشین شخصی به ترکیه سفر کنید، حتی 50 لیر نیز می تواند برای روز اول کافی باشد.
  • مقدار لیر یا ارزی که وارد کشور ترکیه می کنید، محدودیت خاصی ندارد.
  • امکان تبدیل ارز خارجی مانند دلار تنها تا 5000 دلار در روز ممکن است. در صورتی که قصد دارید بیشتر از 5000 دلار در ترکیه پول انتقال دهید، باید این کار را از طریق بانک های ترکیه انجام دهید.

جمع بندی

ترکیه از محبوب ترین مقاصد برای سفر، زندگی و تحصیل برای ایرانیان محسوب می شود. اما مشکل بزرگی که وجود دارد، اعتبار نداشتن ریال ایران در فروشگاه ها و بانک های این کشور است؛ به همین دلیل قبل از ورود به خاک ترکیه یا به محض ورود به آن باید بدانید که محل صرافی های ترکیه کجا است تا ارز خود را از ریال به دیگر ارز ها تبدیل کنید. در این مقاله برخی از بهترین صرافی های ایرانی در ترکیه را نام بردیم.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.