021-91305905

تحصیل در بهترین دانشگاه های هنر ترکیه آغاز سفری خارق العاده به دلیل وجود تاثیرات فرهنگی، تاریخی، هنری و موسیقی غنی این کشور است. دانشگاه‌ های هنر ترکیه با ترکیبی از سنت ‌های هنری شرقی و غربی، بوم منحصر به فردی را برای ذهن ‌های خلاق دانشجویانی که تشنه یادگیری و شکوفا شدن هستند فراهم می کند. اهمیت تاریخی این کشور که توسط هنر عثمانی و اسلامی مشخص شده است، به این کاوش هنری عمق می بخشد. از موسیقی پر جنب و جوش ترکی گرفته تا هنر های بصری خیره کننده، افراد این فرصت را دارند که یک تجربه آموزشی بی نظیر را آغاز کنند. موقعیت استراتژیک ترکیه و تاکید دولت بر هنر، آن را به مقصدی جذاب برای هنرمندان مشتاق تبدیل کرده است. بهترین دانشگاه‌ های هنر ترکیه نه تنها پایه ‌های نظری محکمی را فراهم می‌ کنند، بلکه مهارت‌ های عملی را پرورش می ‌دهند و فارغ ‌التحصیلان را برای مشاغل پویا در دنیای همیشه در حال تکامل فرهنگ و هنر و خلاقیت آماده می ‌کنند.

برای ورود به رشته هنر های زیبا، چه مهارت های پایه ای مورد نیاز است؟

 

مهم ترین اصل مورد نیاز برای ورود به رشته های هنری علاقه و تلاش برای داشتن ذهنی خلاق و مشتاق یادگیری است. هنرمندان اغلب نیاز دارند خارج از چهارچوب های مرسوم فکر کنند و دیدگاهی منحصر به فرد به کار خود بیاورند. توانایی های ذهنی با این امکان تکمیل می شود که هنرمندان ایده های خلاقانه خود را تجسم و مفهوم سازی کنند و افکار انتزاعی را به بیان ملموس تبدیل نمایند. مهارت های عکاسی در ثبت لحظات، چشم انداز ها و جزئیات بسیار مهم است و هنرمندان را قادر می سازد دیدگاه خود را از طریق داستان سرایی بصری انتقال دهند. این مهارت ‌ها در کنار هم، ابزار قدرتمندی را برای هنرمندان تشکیل می‌ دهند تا با یکدیگر ارتباط بگیرند و تاثیر معناداری در دنیای هنر های زیبا ایجاد کنند.

بهترین دانشگاه های هنر ترکیه چه شاخه هایی از هنر های زیبا را ارائه می دهند؟

بهترین دانشگاه های هنر ترکیه

این بخش ‌های تخصصی، طیف گسترده‌ ای از رشته ‌ها را در گروه هنر های زیبا ارائه می ‌دهند که علایق هنری و مسیر های شغلی مختلفی را تامین می ‌کند.

 تحصیل در رشته موسیقی و هنر های زیبا در دانشگاه های ترکیه چند سال به طول می انجامد؟

دوره های کارشناسی در آموزش موسیقی و هنر های زیبا در دانشگاه های ترکیه معمولا چهار سال طول می کشد، در حالی که دوره های پیشرفته ممکن است مدت زمان متفاوتی داشته باشد. لازم به ذکر است اگر مدرک زبان نداشته باشید یک سال به منظور آموزش زبان ترکی و یا انگلیسی در نظر گرفته می شود.

هزینه تحصیل در رشته های موسیقی و هنر های زیبا در ترکیه چقدر است؟

هزینه تحصیل در رشته های موسیقی و هنر های زیبا در ترکیه چقدر است؟

تحصیل در رشته هنر های زیبا در دانشگاه های ترکیه در مقایسه با دانشگاه های اروپایی مقرون به صرفه است و شهریه آن سالانه بین 3000 تا 9000 دلار آمریکا در موسسات خصوصی است.

بهترین دانشگاه های هنر ترکیه برای تحصیل موسیقی و هنر های زیبا کدام اند؟

در ادامه چند دانشگاه برتر ترکیه برای تحصیل موسیقی و هن رهای زیبا به همراه هزینه های تخمینی سالانه آورده شده است:

  1. دانشگاه باهچه شهیر
  1. دانشگاه یدیتپه
    • هنر های زیبا (تجسمی) و طراحی مد
    • هزینه تخمینی: 4000 دلار در سال (به زبان ترکی)
  1. دانشگاه نیشانتاشی
  1. دانشگاه اوسکودار
  1. دانشگاه بیکنت
  1. دانشگاه آیدین استانبول
  1. دانشگاه بیلگی استانبول
  1. دانشگاه خلیج (هالیچ)
    • هنر های زیبا (تجسمی) و طراحی مد
    • هزینه تخمینی: 4000 دلار در سال (به زبان ترکی)
  1. دانشگاه آرل استانبول

دانشگاه های هنر ترکیه

  1. دانشگاه مالتپه
  1. دانشگاه بیکوز
  1. دانشگاه آتیلیم
  1. دانشگاه فرهنگ استانبول
  1. دانشگاه بیلکنت
  1. دانشگاه توپکاپی استانبول (ایوان سرای استانبول)
  1. دانشگاه اقتصاد ازمیر

شرایط تحصیل موسیقی و هنر های زیبا در بهترین دانشگاه های هنر ترکیه

تحصیل در دانشگاه های دولتی به موفقیت در آزمون YÖS یا SAT، مدرک دیپلم و ریز نمرات دبیرستان و آزمون های مهارت زبان بستگی دارد. دانشگاه های خصوصی آزمون ورودی برگزار نمی کنند و معدل 50 درصد برای آن ها کافی است.

جمع بندی

تحصیل در بهترین دانشگاه های هنر ترکیه سفری غنی است که میراث فرهنگی را با بیان هنری معاصر ترکیب می کند. این موسسات طیف متنوعی از برنامه ‌ها را ارائه می ‌دهند و پایه‌ ای محکم در تاریخ هنر تئوری و مهارت ‌های عملی برای علاقه مندان فراهم می ‌کنند. موقعیت منحصر به فرد ترکیه به عنوان محل تلاقی تاثیرات شرقی و غربی به تجربه هنری عمق می بخشد. فارغ التحصیلان نه تنها به عنوان هنرمندان ماهر، بلکه به عنوان متخصصان همه کاره و آماده برای مشارکت در زمینه های مختلف ظاهر می شوند. ترکیه با طیف وسیعی از دپارتمان های تخصصی و گزینه های شهریه مقرون به صرفه، به عنوان یک قطب دعوت کننده برای کسانی است که به دنبال آموزش و فرهنگی غنی در هنر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *