منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
آزمون یوس
آزمون یوس | هرآنچه درباره YOS ترکیه می‌دانیم

وبلاگ

دانشگاه کنت استانبول یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2016 باز می گردد. همچنین دانشگاه کنت استانبول دارای 4 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه کنت استانبول از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه سابانجی یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1994 باز می گردد. همچنین دانشگاه سابانجی دارای 6 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه سابانجی از طریق آزمون SAT صورت می گیرد.
دانشگاه آتیلیم یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1996 باز می گردد. همچنین پذیرش دانشگاه آتیلیم از طریق آزمون SAT صورت می گیرد.
دانشگاه نیشانتاشی یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2009 باز می گردد. همچنین این دانشگاه دارای 25 دانشکده است. لازم به ذکر است نحوه پذیرش دانشگاه نیشانتاشی از طریق آزمون SAT صورت می گیرد.
دانشگاه فنی استانبول یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1773 باز می گردد. همچنین پذیرش دانشگاه فنی استانبول از طریق آزمون های SAT/ACT صورت می گیرد.
دانشگاه بیکنت یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1997 باز می گردد. همچنین دانشگاه بیکنت دارای 8 دانشکده است. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه فرات یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1967 باز می گردد. همچنین دانشگاه فرات دارای 12 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه فرات از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه سلیمان دمیرل یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه سات. تاسیس این دانشگاه به سال 1992 باز می گردد. همچنین دانشگاه سلیمان دمیرل دارای 15 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه سلیمان دمیرل از طریق آزمون های YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه کارادنیز تکنیک یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1955 در شهر ترابزون باز می گردد. همچنین دانشگاه کارادنیز تکنیک دارای 16 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
معرفی دانشگاه کنت استانبول + شهریه |۲۰۲۲-۲۰۲۱|
معرفی دانشگاه سابانجی ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه آتیلیم ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه نیشانتاشی استانبول + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه فنی استانبول + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه گالاتا ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه بیکنت ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه فرات ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه سلیمان دمیرل ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه کارادنیز تکنیک + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
جستجو
دسته بندی ها
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
نمونه سوالات آزمون تومر
نمونه سوالات آزمون تومر
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه