منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
منابع آزمون یوس ترکیه
آزمون یوس
آزمون یوس | هرآنچه درباره YOS ترکیه می‌دانیم

وبلاگ

در این مقاله به موضوع تمکن مالی برای تحصیل در ترکیه پرداخته ایم. آیا برای تحصیل در ترکیه به اثبات تمکن مالی نیاز است؟ و در صورت نیاز میزان آن چقدر است؟ پاسخ این دو سوال را در این مقاله بخوانید.
دانشگاه گیرسون یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2006 باز می گردد. همچنین دانشگاه گیرسون دارای 13 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه گیرسون از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه جلال بایار یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1992 باز می گردد. همچنین دانشگاه جلال بایار دارای 14 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه نیز از طریق آزمون LYS صورت می گیرد.
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف ترکیه با توجه سطح آنها متفاوت است. برای اطلاع کامل از نمره قبولی یوس 2024 ادامه مطلب را بخوانید.
دانشگاه کاستامونو یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2006 باز می گردد. همچنین دانشگاه کاستامونو دارای 14 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه کاستامونو از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه ارزروم تکنیک یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 2010 باز می گردد. همچنین دانشگاه ارزروم دارای 6 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه ارزروم از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه اطلس استانبول یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه می باشد. تاسیس این دانشگاه به سال 2019 باز می گردد. همچنین دانشگاه اطلس استانبول دارای 5 دانشکده می باشد. لازم به ذکر است نحوه پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS و SAT صورت می گیرد.
دانشگاه ساکاریا یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1992 در شهر آداپازاری باز می گردد. همچنین دانشگاه ساکاریا دارای 14 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش این دانشگاه از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
دانشگاه رجب طیب اردوغان یکی از دانشگاه های دولتی کشور ترکیه است. تاسیس این دانشگاه به سال 1976 باز می گردد. همچنین دانشگاه رجب طیب اردوغان دارای 14 دانشکده است. لازم به ذکر است پذیرش دانشگاه رجب طیب اردوغان از طریق آزمون YOS صورت می گیرد.
تمکن مالی برای تحصیل در ترکیه
معرفی دانشگاه گیرسون + شرایط پذیرش، شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه جلال بایار + پذیرش، شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه
معرفی دانشگاه اوشاک + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه کاستامونو + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه ارزروم تکنیک + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه اطلس استانبول + پذیرش، شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه ساکاریا ترکیه + شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
معرفی دانشگاه رجب طیب اردوغان + پذیرش، شهریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱
جستجو
دسته بندی ها
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
پربازدید ترین ها
قیمت ویزای توریستی ترکیه
نمونه سوالات آزمون تومر
نمونه سوالات آزمون تومر
تبدیل ریال به لیر در استانبول
زراعت بانک ترکیه در تهران
نمره قبولی آزمون یوس
نمره قبولی آزمون یوس ۲۰۲۴ در رشته‌ها و دانشگاه‌های ترکیه