مشاوره تحصیلی فردی و گروهی

گاهی ممکن است افراد مطالعه صحیح را برای موفقیت در آزمون کافی بدانند. این در حالی است که موفقیت در آزمون تنها به مطالعه و حتی مطالعه صحیح خلاصه نمی‌شود. حال در نظر بگیرید که حتی بسیاری از افراد روش مطالعه صحیح را نیز نمی‌دانند. نقش مشاور و اهمیت مشاوره در این‌جا مشخص می‌شود.

در واقع موفقیت در آزمون شامل شناخت نقاط قوت و ضعف، میزان و روش صحیح مطالعه و تست‌زنی و حفظ انگیزه در طول مدت آمادگی برای آزمون است. این مهم تنها زمانی اتفاق می‌افتد که فردی با تجربه موفق از مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید در مقام مشاور همراه شما باشد تا با راهنمایی‌های لازم هر چه سریع‌تر شما را به سطح آمادگی مطلوب برساند.

ما در یونی‌لند برای داوطلبان آزمون یوس دو نوع مشاوره در نظر گرفته‌ایم:

  • مشاوره تحصیلی عمومی
  • مشاوره تحصیلی فردی

مشاوره تحصیلی عمومی یونی‌لند ویژه آزمون‌های یوس

مشاوره تحصیلی عمومی یوس در یونی‌لند همان مشاوره‌ای است که توسط اساتید و کادر مدیریت یونی‌لند در طول دوره آموزش به دانش‌پذیران ارائه می‌شود. این مشاوره‌ها شامل منابع مناسب برای تست‌زنی، میزان و نحوه مطالعه صحیح، رویدادهای تحصیلی مختلف در ترکیه مانند ترکیه بورسلاری، نحوه صحیح انتخاب آزمون و انتخاب رشته و موارد متعدد دیگر است. همان‌طور که می‌بینید این مشاوره با این‌که موارد بسیار مهمی را در برمی‌گیرد در دسته مشاوره تحصیلی عمومی یونی‌لند قرار دارد و به همه افرادی که در دوره‌های جامع آنلاین و حضوری یوس یونی‌لند ثبت‌نام  کنند، ارائه می‌شود.

در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از مشاوره‌های عمومی یونی‌لند در موضوعات مختلف را مشاهده کنید.

 

مشاوره تحصیلی فردی یونی‌لند ویژه آزمون‌های یوس

مشاوره تحصیلی فردی در یونی‌لند به صورت کاملا منحصربه‌فرد برای هر دانش‌پذیر ارائه می‌شود و افراد می‌توانند یکی از پلن‌های ماهانه، سه ماهه یا شش ماهه مشاوره را انتخاب کنند. یونی‌لند در این بخش با دعوت از افرادی که در سال‌های اخیر در آزمون یوس موفق به کسب نتایج درخشان شده‌اند در تلاش است تا به انتقال تجربه‌های موفق بین افراد کمک کند. در ادامه به فرایندی که در مشاوره‌های فردی یوس یونی‌لند طی می‌شود، اشاره خواهیم کرد.

فرایند مشاوره تحصیلی فردی یونی‌لند

  • ارزیابی اولیه از وضعیت دانش‌پذیر

  • تدوین برنامه مطالعاتی اولیه

  • پیگیری وضعیت مطالعه دانش‌پذیر

  • پیگیری وضعیت روانی دانش‌پذیر

  • بازنگری برنامه مطالعاتی دانش‌پذیر به طور مداوم

  • ارائه پیشنهاد جهت استفاده از منابع یا دوره‌های آموزشی مکمل

به مشاوره نیاز دارید؟

فرم زیر را تکمیل کنید، تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و به سوالات تان پاسخ دهند. اگر درخواست مشاوره در زمان اداری ثبت شوند، معمولا ظرف کمتر از چند ساعت با شما تماس می گیریم. همچنین می توانید، با شماره 02191305905 داخلی 1 نیز تماس حاصل فرمایید.