انتخاب رشته دانشگاه های ترکیه

پس از شرکت در آزمون یوس نمره‌ای دریافت می‌کنید که براساس آن می‌توانید برای دانشگاه‌های مختلف ترکیه انتخاب رشته کنید. شما در صورتی مجاز به انتخاب رشته یوس خواهید بود که حداقل نمره یوس اعلام شده از سوی دانشگاه مورد نظر خود را کسب کنید. البته کار به همین سادگی نیست. دانشگاه‌های ترکیه هر ساله لیست رشته‌ها و ظرفیت‌های موجود خود برای آزمون یوس و دانشجویان بین المللی را ارائه می‌دهند و افراد لازم است با توجه به این ظرفیت‌ها و فاکتورهای تاثیرگذاری که در این زمینه وجود دارد اقدام به انتخاب رشته نمایند.

یونی‌لند در طول سال‌های فعالیت خود در انتخاب رشته یوس بسیار موفق عمل کرده و توانسته است نتایج درخشانی را برای دانش‌پذیران خود رقم بزند. کارشناسان با تجربه یونی‌لند با در نظر گرفتن نمره، هدف، ظرفیت موجود برای هر رشته و دانشگاه، ضرایب نمرات، شرایط سنی، معدل دیپلم و سایر فاکتورهای موثر اقدام به انتخاب رشته یوس می‌نمایند.

همچنین، کارشناسان انتخاب رشته یوس یونی‌لند با رصد دائمی آمار قبولی دانشگاه‌های ترکیه به تفکیک رشته و همین‌طور نمرات داوطلبان ایرانی که در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف ترکیه پذیرفته شده‌اند، بانک اطلاعاتی تشکیل داده‌اند که به کمک آن از فاکتورهای نامبرده بیشترین بهره را گرفته و انتخاب رشته‌ای رتبه‌ساز انجام دهند.

توجه داشته باشید که فرآیند انتخاب رشته یوس برای دانشگاه‌های ترکیه یک فرایند تک مرحله‌ای نیست و شامل تکمیل ظرفیت یوس و یدک یوس نیز می‌باشد. یونی‌لند تمامی این فرایند را تا کسب بهترین نتیجه برای دانش‌پذیران خود انجام می‌دهد. همچنین، همان‌طور که در گام دوم اشاره شد برخی از دانشگاه‌های ترکیه آزمون یوس برگزار نمی‌کنند اما با نتایج آزمون یوس دیگر دانشگاه‌ها اقدام به جذب دانشجو می‌نمایند. یونی‌لند از نتایج آزمون یوس برای انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها نیز استفاده می‌کند.

خدمات انتخاب رشته برای دانش‌پذیران دوره‌های جامع یوس و TR-YOS یونی‌لند بدون دریافت هزینه انجام می‌شود. سایر دانش‌پذیران یونی‌لند و دیگر موسسات یوس نیز می‌توانند با پرداخت کارمزد انتخاب رشته، این مهم را به ما بسپارند.

شما نیز می‌توانید در آزمون‌های یوس پیش رو نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید. کافی است در کنار آموزش صحیح برای آزمون یوس انتخاب رشته خود را به‌ درستی نجام دهید.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان یونی‌لند با ما در تماس باشید.

8:30 الی 17
8:30 الی 22
8:30 الی 17

به مشاوره نیاز دارید؟

فرم زیر را تکمیل کنید، تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و به سوالات تان پاسخ دهند. اگر درخواست مشاوره در زمان اداری ثبت شوند، معمولا ظرف کمتر از چند ساعت با شما تماس می گیریم. همچنین می توانید، با شماره 02191305905 داخلی 1 نیز تماس حاصل فرمایید.