کمپ مطالعاتی در ترکیه

همان‌طورکه در گام‌های پیشین اشاره کردیم، آزمون یوس به صورت مستقل توسط دانشگاه‌های ترکیه و به صورت متمرکز توسط سازمان  OSYMبرگزار می‌شود. این آزمون‌ها غالبا در خاک ترکیه برگزار می‌شوند و برای شرکت در آن‌ها لازم است به ترکیه سفر کنید.

اگر متقاضی شرکت در آزمون یوس دانشگاه‌های مختلف ترکیه هستید لازم است بدانید که این آزمون‌ها در یک بازه زمانی برگزار می‌شوند. این بازه زمانی تقریبا از اردیبهشت الی تیرماه است. شما می‌توانید براساس تاریخ برگزاری آزمون‌های یوس مورد نظر خود مدت زمان اقامت خود در ترکیه را تعیین کنید. خوب است بدانید که مدت اقامتی که معمولا موسسات آموزشی یوس در نظر می‌گیرند 30 الی 45 روز است. این مدت زمان برای این در نظر گرفته می‌شود که دانش‌پذیران بتوانند در تعداد کافی و مناسبی از آزمون های یوس شرکت کنند و از این طریق شانس قبولی خود را افزایش دهند.

این موضوع برای آزمون TR-YOS متفاوت است. همان‌طورکه از نام آزمون یوس مرکزی (TR-YOS) مشخص است، این آزمون به صورت متمرکز برگزار می‌شود. بنابراین برای شرکت در آن نیاز به حضور طولانی مدت در ترکیه نخواهید داشت. با این حال به خاطر داشته باشید که این آزمون شامل فرآیند احراز هویت حضوری است. بنابراین، لازم است حداقل 3 روز برای انجام این فرآیند و شرکت در آزمون در ترکیه در نظر بگیرید.

نکته مهم:

برخی از افراد صرفا به دنبال شرکت در آزمون یوس در ایران هستند. باید به این نکته توجه داشته باشید که حوزه‌های برگزاری آزمون یوس در ایران علیرغم اعلام دانشگاه‌های ترکیه یا سازمان ӦSYM غالبا در روزهای منتهی به برگزاری آزمون لغو می‌شوند. بنابراین، انتخاب ایران به عنوان حوزه برگزاری آزمون به افراد توصیه نمی‌شود.

یونی‌لند از طریق برگزاری کمپ مطالعاتی در ترکیه متقاضیان آزمون یوس را همراهی می‌کند.

  • بلیط رفت و برگشت

  • اسکان در هتل‌ با کیفیت در مرکز شهر

  • برنامه آموزشی در طول تور

  • همراهی اساتید

  • ترنسفرهای درون شهری و برون شهری به مراکز آزمون

  • بیمه

  • سیم کارت

  • بازدید از دانشگاه‌ها و برخی مراکز تفریحی و تجاری

  • ارتباط با پزشک در تمام طول تور و ارائه خدمات درمانی در صورت نیاز

کمپ مطالعاتی یونی‌لند در ترکیه در کدام شهر برگزار می‌شود؟

انتخاب یونی‌لند برای برگزاری کمپ مطالعاتی در ترکیه به دو شهر محدود می‌شود؛ آنکارا و استانبول. دلیل انتخاب این شهرها برای شرکت در آزمون‌های یوس این است که تقریبا تمامی دانشگاه‌های ترکیه در این دو شهر حوزه برگزاری آزمون دارند. به همین دلیل افراد به راحتی می‌توانند با حضور در یکی از این شهرها در آزمون یوس مورد نظرشان شرکت کنند.

با در نظر گرفتن نکته فوق یونی‌لند هر سال در تلاش است تا با برگزاری یک تور با کیفیت با هزینه معقول یکی از شهرهای استانبول یا آنکارا را برای استقرار دانش‌پذیران یوس انتخاب کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به تور آزمون‌های یوس یونی‌لند در سال‌های اخیر را مشاهده کنید.

ویدیو تور یوس 2022

ویدیو تور یوس مرکزی 2023

ویدیو تور یوس 2023

تفاوتی نمی‌کند از دانش‌پذیران دوره‌های آموزشی مختلف باشید یا موسسات مختلف، شما می‌توانید برای شرکت در کمپ مطالعاتی یوس یونی‌لند در ترکیه ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره از راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

8:30 الی 17
8:30 الی 22
8:30 الی 17

به مشاوره نیاز دارید؟

فرم زیر را تکمیل کنید، تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و به سوالات تان پاسخ دهند. اگر درخواست مشاوره در زمان اداری ثبت شوند، معمولا ظرف کمتر از چند ساعت با شما تماس می گیریم. همچنین می توانید، با شماره 02191305905 داخلی 1 نیز تماس حاصل فرمایید.