هزینه دوره

60,000,000 تومان

کلاس حضوری یوس

کلاس حضوری یوس در تهران توسط مجموعه یونی لند برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان آن را برای آزمون دوم 2024 یوس آماده کند. اگرچه دوره جامع حضوری یوس در محیط جوان و شاد دفتر یونی لند در مرکز شهر تهران برگزار می‌گردد اما به طور همزمان به صورت لایو نیز استریم و برای دسترسی ثانویه ضبط می‌گردد.

کلاس یوس در تهران، بیش از یک کلاس معمولی است و در واقع یک پکیج کامل از خدمات یونی لند است. این خدمات شامل تدریس کامل مباحث ریاضی، هندسه و هوش یوس توسط اساتید مجرب، آزمون‌های شبیه‌سازی شده، مشاوره گروهی تخصصی و نکته و تست های آزمون است که برای مسلط شدن نیاز به تمرین و تکرار دارد.

قبل از آمدن به کلاس حضوری یوس در دفتر مرکز تهران یونی لند نیز می‌توانید به صورت رایگان با ما تماس بگیرید تا برای خرید دوره جامع به شما مشاوره دهیم.

هزینه دوره

60,000,000 تومان

اشتراک گذاری:
اشتراک گذاری:
معرفی دوره
خدمات دوره
سرفصل ها
گالری محصولات
سوالات متداول

معرفی دوره

کلاس حضوری یوس یک دوره جامع و پکیج کامل از خدمات یونی لند است که دفتر آموزشگاه در مراکز شهر تهران برگزار می‌شود. فیلم این کلاس‌ها به طور همزمان استریم و ضبط هم می‌شود. این دوره مناسب کسانی است که می‌خواهد آموزش یوس را شروع کرده و خود را برای شرکت در آزمون یوس کاملا آماده کنند.

هزینه کلاس های یوس در تهران به علت ارائه صندلی در آموزشگاه، کمی بیشتر از دوره آنلاین است و به همین علت محدودیت فیزیکی نیز، ظرفیت کمی کمتری دارد. کلاس یوس تهران به طور همزمان به صورت لایو و از طریق اسکای روم اتریم هم می‌شود. ویئدوهای ضبط شده نیز از طریق از اسپات پلیر تا یک سال بعد از خرید دوره جامع برای دانلود در دسترس هستند تا اگر به هر دلیلی جلسه‌ای از کلاس را جا ماندید، به فیلم رکورد شده آن مراجعه کنید.

همانند آزمون یوس، هیچ محدودیت سنی‌ای برای شرکت در کلاس حضوری یوس وجود ندارد و همه می‌توانند در دوره ثبت نام کنند. قبل از عقد قرار داد و واریز هزینه دوره می‌توانید یک مشاوره رایگان به صورت حضوری یا تلفنی هم داشته باشید. عقد قرارداد هم به صورت حضوری و هم آنلاین امکان پذیر است. واریز وجه هم به صورت حضوری امکان پذیر است و هم برای پرداخت هزینه می‌توانید از افزودن محصول به سبد خرید فروشگاه سایت اقدام کنید یا هم به صورت تلفنی درخواست کنید یا لینک درگاه پرداخت به همراه فیش برای شما ارسال شود.

خدمات دوره

خدمات کلاس یوس تنها شامل آموزش جامع دروس ریاضی، هندسه و هوش یوس نیست بلکه یک پکیج کامل از تمامی خدمات یونی لند است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • آموزش جامع دروس: تمام دروس ریاضی، هندسه و هوش (منطق و پرابلم) یوس به صورت کامل در 350 جلسه یک ساعته توسط اساتید یونی لند، مهندس مرتضی اسلامی، سپهر اشتری و شیما زینالی تدریس می‌شوند.
  • آموزش زبان ترکی: کلاس های یوس به زبان محاوره فارسی تدریس شده ولی تمام اصطلاحاتی که در آزمون به آنها نیاز دارید، به زبان ترکی (سطح A1 و A2) و انگلیسی نیز به شما آموزش داده می‌شود.
  • حل سوالات آزمون یوس: در دوره جامع علاوه بر آموزش دورس، نمونه سوالات آزمون نیز حل شده تا با سبک سوالات، ذهن خوانی طراحان آن و نکته و ترفندهایی که برای حل نیاز دارید، آشنا شوید.
  • گروه های رفع اشکال: تمام دانش پذیران به گروه های VIP رفع اشکال در پیام رسان‌های مرسوم اضافه شده تا سریعا به پاسخ هرگونه سوالی که در گروه‌ها مطرح شد، برسند و رفع اشکال شوند.
  • برگزاری آزمون های آزمایشی: یونی لند برای اطمینان از عملکرد شما در یادگیری،  در طی 10 مرحله آزمون های آزمایشی اختصاصی یوس خود را که شبیه ساز آزمون اصلی است، برگزار می‌کند.
  • ارائه کتاب های اخصاصی: یونی لند با تالیف کتاب های یوس اختصاصی خود و ارائه آنها به خریداران دوره به صورت حضوری یا با پست، از شما به شکل ویژه برای آمادگی آزمون یوس، پشتیانی می‌کند.
  • مشاوره رایگان گروهی: هرگونه مشاوره جهت آشنایی با آزمون یوس، قبولی در دانشگاه‌های ترکیه و جزئیات تحصیل در این کشور با شما اشتراک گذاشته خواهد شد. مشاوره خصوصی نیز ارائه می‌شود.
  • پشتیبانی کامل محتوایی: یونی لند با پشتیبانی فعال و همیشه در دسترس تلفنی و چت‌محور شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از تمام خدمات و سوال درباره آنها همیشه با ما در تماس باشید.
  • انتخاب رشته دانشگاه های ترکیه: خدمات یونی لند بعد از شرکت در آزمون یوس تمام نمی‌شود و شما می‌توانید برای مشاوره و انتخاب رشته تا حداکثر 30 دانشگاه به صورت رایگان روی ما حساب کنید.

سرفصل ها

مباحث اصلی کلاس حضوری یوس شامل سه درس ریاضی، هندسه و هوش است که سرفصل‌های آنها شامل موارد زیر می‌شود.

سرفصل ریاضی یوس سرفصل ریاضی هندسه سرفصل هوش یوس
اعداد حقیقی زاویه ها پسورد
معادلات درجه اول زاویه ها در مثلث دنباله
اعداد توانی مقلث های خاص اوپراتور
اعداد رادیکالی نیمساز، میانه و ارتفاع اشکال اوپراتوری
اتحاد و تجزیه تشابه دستگاه معادلات
نامعادلات درجه اول مساحت در مثلث جدول جمع و ضرب
قدر مطلق چند ضلعی های منتظم جدول اوپراتوری
مبنا چهار ضلعی ها جدول خاص
ب.م.م و ک.م.م متوازی الاضلاع و لوزی محیط و مساحت
مین و ماکس مستطیل و مربع دوران
فاکتوریل دایره ترکیب اشکال
دنباله ها هندسه تحلیلی ماتریکس اشکال
توان نامساوی های مثلثی حرکت اجزای درونی
تناسب مکعب
ضرب دکارتی تابع تاس
رابطه و تابع لینک و مفصل
تابع و وارون شکل متفاوت
معادلات تابع گراف
تجزیه و اتحاد چرخ دنده و ساعت
هم نهشتی شمارش اشکال
چند جمله ای
بخش پذیری
مجموعه ها
عبارات درجه دوم
حل نامعادلات
تعیین علامت
سهمی

سوالات متداول

دوره‌های آموزشی یونی لند به چه صورت ارائه می‌شوند؟

ما در یونی لند دوره‌های آموزشی را به دو صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌دهیم. دوره‌های آنلاین به شما امکان می‌دهند از هر کجا و در هر زمانی که بخواهید به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشید. دوره‌های حضوری نیز در مکان‌های مشخص با تدریس مستقیم اساتید برگزار می‌شوند.

آیا دوره‌های یونی لند مناسب همه سطوح تحصیلی هستند؟

بله، دوره‌های ما برای طیف گسترده‌ای از سطوح تحصیلی طراحی شده‌اند. از مباحث پایه و مقدماتی تا دوره‌های پیشرفته، ما دوره‌هایی داریم که نیازهای مختلف دانش‌آموزان را پوشش می‌دهند.

آیا امکان دریافت مشاوره قبل از ثبت‌نام وجود دارد؟

بله، ما در یونی لند تیمی از مشاوران مجرب داریم که آماده‌اند تا به شما در انتخاب دوره‌های مناسب کمک کنند. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر در طول دوره سوال یا مشکلی داشتم، چگونه می‌توانم کمک بگیرم؟

در طول دوره، شما می‌توانید از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین یونی لند، سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی ما به سرعت به شما پاسخ داده و شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

امتیاز دهی:
350ساعت

مدت زمان

350جلسه

تعداد جلسات

تیر 1403

تاریخ برگزاری

حضوری

نوع کلاس

تهران

محل برگزاری

12

ظرفیت

اساتید مجموعه یونی لند
مدرس دوره

مهندس مرتضی اسلامی / مهندس شیما زینالی / مهندس سپهر اشتری

جزء بهترین اساتید یوس ایران

تحصیل در برترین دانشگاه های کشور

تجربه فراوان در آموزش آنلاین و حضوری

پشتیبانی دوره

پشتیبان های آنلاین ما می‌توانند سوالات شمارا پاسخ دهند