هزینه دوره

20,000,000 تومان

بوت کمپ یوس

تابستان امسال یک فرصت طلایی برای پیشرفت در آزمون هاست! بوت کمپ تابستانه یونی لند، با برنامه‌های متنوع  و استادهای مجرب شما را برای ازمون هایی که در اینده دارید آماده میکند

در این دوره تمایی درس ها آموزش داده می‌شود و تمام نکات درسی هم بررسی میشود و شما به راحتی آن هارا  فرا میگیرید.

با آزمون های متعدد، تحلیل آن ها مشاوره ، برنامه ریزی درسی و ارائه جزوءهای تستی برای جمع بندی به شما اختصاص داده میشود.

پس برای موفقیت هرچه بیشتر در درس های ریاضی، هوش، هندسه و منطق بوت کمپ تابستانی را از دست ندهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

منتظر حضور گرم شما هستیم.

هزینه دوره

20,000,000 تومان

اشتراک گذاری:

اشتراک گذاری:

معرفی دوره
سرفصل ها
گالری محصولات
سوالات متداول

معرفی دوره

بوت کمپ تابستانی یونی لند برنامه کامل و جامعی را در برمیگیرد تا برای دانش اموزانی که میخواهند در زمان کوتاه آموزش کاملی را داشته باشند تابترین  استفاده را از تابستون خود داشته باشند.

بوت کمپ تابستانه به این دلیل در یونی لند قرار داده شده تا شما بتوانید از تابستان خود به نحو احسنت استفاده کنید و مهارت های علمی خود را افزایش دهید که در ازمون های پیشرو موفقیت چشم گیری داشته باشید.

ویژگی‌ها و مزایای بوت کمپ تابستانه یونی لند

صرفه جویی در زمان: شما اگر در بوت کمپ تابستانه یونی لند شرکت کنید میتوانید در زمان مقرر تمام نکات و مفاهیم مهم را یادبگیرید و ب اتمام برسانید، دوره بوت کمپ ما فشرده است و تمام مباحث در زمان خودشان  آموزش داده می‌شود.

شبکه سازی موفق: شما در این دوره با اساتید مجرب ما آشنا میشوید و میتوانید تمام سوالات را به درستی و با تمامی نکات به راحتی حل کنید اساتید ما با جدیدترین روش های آموزشی و نکات های کلیدی به شما کمک میکند تا در آزمون ها موفق شوید.

تمرین و تکرار مداوم:بوت کمپ یونی لند برای تمرین و تکرار زیاد براش شما اورده شده است و برای  همه درس ها تمرین ها و نکات تست بسیار کاربردی را قرار داده ایم،تا شما بتوانید تمام آموخته های خودرا به بهترین شکل ممکن در ازمون ها استفاده کنید.

آزمون های شبیه ساز: برای موفق تر شدن  در آزمون ها برای شما نمونه سوالات شبیه سازی شده قرار داده ایم که بصورت دقیق برگزار می‌شود، به شما این امکان را میدهد تا خود را برای ازمون های اصلی اماده کنید و مهارت تست زنی خود را افزایش دهید.

تحلیل آزمون ها: پس ز هر آزمون ، تحلیل دقیق و جامع از ازمون شما صورت میگیرد که به شما این کمک را میکند تا تمام مشکلات و نواقص جواب های خود را به خوبی شناسایی کنیدو برای بهتر شدن آن تلاش کنید.

محتوای آموزشی تاثیرگزار: تمامی جزوات ،نمونه سوالات و نکات کلیدی ما هر زمان که بخواهید در دسترستان قرار میگیرد تا شما به مطالعه آن ها بپردازید، این منابع طوری طراحی شده اند که تمام نیازهای آموزشی شمارا در برمیگیرد.

پشتیبانی و مشاوره:تیم پشتیبانی یونی لند در هر لحظه و در طول مسیر یادگیری شما همراهتان هستند که اگر سوال یا مشکلی درباره درس و برنامه ریزی داشته باشید پاسخ شما خواهند داد و هر لحظه همراهتان خواهند بود.

محیط انگیزشی:بوت کمپ تابستانه یونی لند در محیط شاد و با انگیزه برگزار می‌شود، که ما به همه ی شما کمک میکنیم تا از تابستان خود به درستی استفاده کنید و در ان به پیشرفت قابل توجه ای برسید.

 از همین الان ثبت نام کنید و موفقیت خود را در ازمون های پیش رو ثبیت کنید

منتظر حضور گرمتان هستیم

خدمات دوره

سرفصل ها

سوالات متداول

دوره‌های آموزشی یونی لند به چه صورت ارائه می‌شوند؟

ما در یونی لند دوره‌های آموزشی را به دو صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌دهیم. دوره‌های آنلاین به شما امکان می‌دهند از هر کجا و در هر زمانی که بخواهید به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشید. دوره‌های حضوری نیز در مکان‌های مشخص با تدریس مستقیم اساتید برگزار می‌شوند.

آیا دوره‌های یونی لند مناسب همه سطوح تحصیلی هستند؟

بله، دوره‌های ما برای طیف گسترده‌ای از سطوح تحصیلی طراحی شده‌اند. از مباحث پایه و مقدماتی تا دوره‌های پیشرفته، ما دوره‌هایی داریم که نیازهای مختلف دانش‌آموزان را پوشش می‌دهند.

آیا امکان دریافت مشاوره قبل از ثبت‌نام وجود دارد؟

بله، ما در یونی لند تیمی از مشاوران مجرب داریم که آماده‌اند تا به شما در انتخاب دوره‌های مناسب کمک کنند. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر در طول دوره سوال یا مشکلی داشتم، چگونه می‌توانم کمک بگیرم؟

در طول دوره، شما می‌توانید از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین یونی لند، سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی ما به سرعت به شما پاسخ داده و شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

امتیاز دهی:

300-400ساعت

مدت زمان

45جلسه

جلسات

20 تیر 1403

برگزاری

آنلاین

نوع کلاس

تهران

محل برگزاری

35 نفر

ظرفیت

مدرس دوره

استاد میلاد مقدم/ استاد شیما زینالی/استاد سپهر اشتری

جزء بهترین اساتید یوس ایران

تحصیل در برترین دانشگاه های کشور

تجربه فراوان در آموزش آنلاین و حضوری

پشتیبانی دوره

پشتیبان های آنلاین ما می‌توانند سوالات شمارا پاسخ دهند

محصولات مشابه