021-91305905

نکته و تست یوس ترکیه | ب م م – ک م م | استاد میلاد مقدم

فیلم های رایگان یوس ترکیه

فهرست مطالب

مبحث ب.م.م و ک.م.م در یوس

آزمون یوس فرصتی فوق العاده برای تحصیل در خارج از ایران است. اگر مهاجرت به کشوری دیگر برایتان به یک هدف تبدیل شده است و در عین حال، دوری از خانواده و فرهنگ ایرانی برایتان سخت است، ترکیه مقصد ایده آلی برایتان خواهد بود. راه های مهاجرت به ترکیه بسیار زیاد است؛ اما مهاجرت تحصیلی به ترکیه ویژگی های مثبتی دارد که این شیوه را به راه خوبی برای شما تبدیل می کند. برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه و تحصیل در دانشگاه های این کشور باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و تلاش زیادی بکنید تا در آزمون یوس پذیرفته شوید. در ادامه این مطلب، درباره مبحث ب.م.م و ک.م.م در یوس صحبت خواهیم کرد.

مبحث ب.م.م و ک.م.م در ریاضیات یوس

تقویت مهارت ها در زمینه حل سوالات ریاضی، مهم ترین گام برای کسب موفقیت در آزمون یوس است. یکی از مباحث مهم ریاضی ب.م.م و ک.م.م است. احتمال اینکه با سوالاتی از این مبحث در آزمون یوس رو به رو شوید، بسیار بالاست؛ در نتیجه بهتر است تا بخشی از تمرینات خود را به این مبحث اختصاص دهید. در ادامه با معادل ترکی این اصطلاحات آشنا خواهید شد.

  • ب.م.م (بزرگ ترین مقسوم علیه مشترک) در زبان ترکی با دو اصطلاح EBOB و OBEB بیان می شود.
  • ک.م.م نیز (کوچک ترین مقسوم علیه مشترک) در زبان ترکی با دو اصطلاح OKEK و EKOK بیان می شود.

خوب است تا در این قسمت از مطلب به این نکته نیز اشاره کنیم که مجموعه یونی لند در پکیج ها و کلاس های آموزشی خود، آشنایی با زبان ترکی را به اندازه ای که در حل سوالات آزمون یوس کمک کننده باشد، مد نظر دارد. از همین روی، نگران ناآشنایی با اصطلاحات ترکی یوس نباشید. ضمن اینکه، اگر تمایل داشته باشید می توانید به زبان انگلیسی در این آزمون شرکت کنید. هرچند که پیشنهاد متخصصین و مدرسین مجموعه یونی لند، انتخاب زبان ترکی برای شرکت در این آزمون است.

چند نکته کلیدی برای حل سوالات ب.م.م و ک.م.م در یوس

  • نکات مهم در حل سوالات ب.م.م
  1. ب.م.م دو عدد مانند 19 و 20 که پس از تجزیه کردن، شمارنده مشترکی ندارند، برابر با عدد 1 است.
  2. در حالتی که عددی مانند 8 بر عدد دیگری مانند 4 بخش پذیر باشد، ب.م.م دو عدد برابر با عدد کوچک تر (4) خواهد بود.
  3. ب.م.م دو عدد اول با 1 برابر است.
  4. ب.م.م یک عدد طبیعی و 1 می شود 1.
  5. ب.م.م هر عدد با خودش برابر است با خودش.
  6. کوچک ترین شمارنده مشترک دو عدد برابر است با عدد 1.
  7. ب.م.م دو عدد متوالی نیز برابر با 1 است.

نکته و تست یوس ترکیه | ب م م - ک م م | استاد میلاد مقدم

  • نکات مهم در حل سوالات ک.م.م
  1. در حالتی که عددی مانند 8 بر عدد دیگری مانند 4 بخش پذیر باشد، ک.م.م دو عدد برابر با عدد بزرگ تر (8) خواهد بود.
  2. ک.م.م دو عدد متوالی برابر با حاصل ضرب آن دو عدد است.
  3. اگر ب.م.م دو عدد برابر با 1 باشد، ک.م.م آن دو عدد با حاصل ضربشان برابر است.
  4. ک.م.م هر عدد طبیعی با خود آن عدد برابر است.
  5. ک.م.م عدد 1 برابر با 1 است.
  6. ک.م.م هر عددی و خودش برابر با خودش است.

نکته و تست یوس ترکیه | ب م م - ک م م | استاد میلاد مقدم

برای اطلاع بیشتر از نمونه سوالات مبحث ک.م.م و ب.م.م در آزمون یوس می توانید به ویدئو ” نکته و تست یوس ترکیه | ب م م – ک م م | استاد میلاد مقدم ” مراجعه کنید.

آموزش ریاضی یوس

با توجه به آنچه تا به اینجای مطلب گفته ایم، مبحث ب.م.م و ک.م.م در یوس اهمیت زیادی دارد. حال، در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با پکیج ریاضی یونی لند آشنا کنیم. پکیجی که در جلساتی از آن به تدریس و حل سوالات مبحث ب.م.م و ک.م.م یوس پرداخته می شود.

اگر قصد دارید تا به سوالات ریاضی آزمون یوس به خصوص مبحث ب.م.م و ک.م.م پاسخ دهید، دوره آموزشی آموزش ریاضی یوس می تواند بسیار کمک کننده باشد. شما قطعا با مبحث ب.م.م و ک.م.م در ریاضیات دوره متوسطه اول آشنا شده اید؛ اما اگر به هر دلیلی این مبحث را به خوبی به یاد ندارید، دوره آموزش ریاضی یونی لند با آموزش صفر تا صد و در نظر گرفتن مبتدیان و ذکر بدیهیات می تواند به شما بسیار کمک کند.

این دوره شامل ویژگی های مثبت ذیل می شود:

  1. 150 ساعت آموزش حضوری و آنلاین
  2. ویدیوی ضبط شده جلسات به صورت حفاظت شده
  3. 2 جلد کتاب آموزشی اختصاصی یونی ‌لند
  4. کلاس رفع اشکال
  5. گروه VIP رفع اشکال

اگر داوطلب شرکت در آزمون یوس و آزمون ‌های دانشگاه‌ های ترکیه هستید، می توانید کلاس های حضوری و آنلاین یونی لند را به عنوان سکوی پرتاب خود در نظر بگیرید. جلسات حضوری در محل برگزاری جلسات و جلسات مجازی در محیط اسکای روم برگزار می شود.

تمامی جلسات آموزشی مجموعه یونی لند همراه با پشتیبانی هستند؛ بنابراین اگر که مبحثی را یاد نگرفتید، سوالی داشتید و یا ایرادی در جلسات بود به کمک پشتیبانی جلسات می توانید سوال خود را مطرح کنید.

اگر که در خصوص کاربردی بودن دوره های آموزشی با توجه به سطح علمی خودتان مطمئن نیستید و یا پرسشی درباره دوره ها دارید، می توانید با مراجعه به صفحه مشاوره رایگان و درج شماره تماس خود، منتظر تماس از سوی اعضای تیم یونی لند باشید. علاوه بر این، می توانید با شماره های 02191305905 و 02188836617 تماس بگیرید.

جمع بندی

مبحث ب.م.م و ک.م.م در یوس یکی از مباحثی است که احتمال مطرح شدنش در سوالات ریاضی آزمون یوس بسیار بالاست. در این مقاله از یونی لند چند نکته بسیار مهم، کاربردی و تستی در خصوص حل سوالات این مبحث را ذکر کردیم. با شرکت در دوره آموزشی یونی لند می توانید نکات بیشتری را در این مبحث یاد بگیرید. علاوه بر این، در جلسات آموزشی یونی لند، نمونه سوالات بسیار زیادی توسط اساتید حل می شود که هر کدام از آن ها می توانند شما را با نوعی از سوالات ریاضیات آزمون یوس آشنا کنند.

توجه: یونی لند در تلاش است، محتواهای مفید و صحیحی به کاربران ارائه دهد، با این حال برای اقدام به مهاجرت تحصیلی، این محتواها به تنهایی نباید ملاک قرار بگیرد. کاربر باید از دانشگاه یا هر ارگان مربوطه دیگری اطلاعات مورد نیاز را کسب کند.

uniland_yos@
کانال ما را در تلگرام دنبال کنید
8:30 الی 22
uniland_yos@
پیج ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟

مقالات پیشنهادی

یونی لند مجموعه ایست که با هدف ارائه آموزش های تخصصی یوس برای همه علاقمندان در سراسر ایران، آموزش های خود را آغاز کرده است.