جمع بندی کنکور دی ماه | نمونه سوالات و آموزش پیام نور

جمع بندی کنکور دی ماه

داشتن مطالعات هدفمند و منظم یکی از دلایل  موفقیت در کنکور است. با فرا رسیدن فصل امتحانات شاید به گمان برخی باید برای مدتی برنامه مطالعه برای کنکور را متوقف کرده و یا اینکه کمتر به کنکور فکر کرد. اما باید گفت که این تفکر ، تفکر درستی نیست و جمع بندی کنکور دی ماه یکی از راهکارهای طلایی برای موفقیت در آزمون آینده ساز کنکور است. استفاده از تکنیک جمع بندی کنکور دی ماه برای هر داوطلب کنکوری بسیار حائز اهنیت بوده و  فرقی نمی کند که داوطلب آزمون کنکور، در حال حاضر  دانش آموز باشد یا دواطلب پشت کنکوری.

هدف این مطلب بیان نکات کلیدی برای جمع بندی کنکور دی ماه است که غالب نکات، ثمره ی تجربیات افراد موفقی است که برای موفقیت در کنکور  به جمع بندی کنکور دی ماه توجه خاص داشته اند. مطالعه این مطلب چندین دقیقه ای می تواند جرقه موفقیتی اساسی در عرصه تحصیل و جه بسا زندگی شخصی داوطلبین کنکور باشد. پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

برخی از مهم ترین نکات جمع بندی کنکور دی ماه در قالب چندین گام، تقدیم می شود.

دوره جمع بندی کنکور

مهم ترین نکات جمع بندی کنکور دی ماه

گام اول: دی ماه فصل جمع بندی و به دست آوردن تسلط کافی در خصوص بخش زیادی از مواد آزمون کنکور است. به همین سبب تمام افراد اعم از کسانی که تا این لحظه خوب درس خوانده اند و یا اینکه خوب درس نخوانده اند باید به جمع بندی کنکور دی ماه به عنوان یک زمان مهم و عنصر تعیین کننده در میزان موفقیت در کنکور نگاه کنند. پس گام اول برای موفقیت، درک مهم بودن جمع بندی کنکور دی ماه است.

گام دوم: پس از درک اهمیت جمع بندی کنکور دی ماه حالا نوبت گام دوم است. در این مرحله داوطلب آزمون باید بداند که چگونه و به چه نحوی مدیریت زمان را در دست بگیرد و با یک برنامه ریزی خوب از فرصت طلایی جمع بندی کنکور دی ماه استفاده بهینه نماید. برای موفقیت در طی کردن گام دوم،  صحبت کردن با یک کاربلد و آشنای راه، ابتدایی ترین نیاز  یک داوطلب آزمون مهم همچون کنکور است.

ادامه مطلب  روش صحیح مطالعه برای موفقیت در امتحان (راهکارهایی برای بهتر درس خواندن)

گام سوم: بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله فوق، متوجه خواهید شد که برای جمع بندی کنکور دی ماه، در کنار درک اهمیت این ماه و مشاوره های عالمانه یک دوست کاردان، نیاز به برخی امکانات جانبی نظیر جزوه، کتاب، بهرمندی از استادی دانا و در دسترس، نیز دارید. این امکانات موجب می شوند سرعت کارتان بالا رفته و در کوتاه ترین فرصت، مطلوب ترین نتیجه را عاید خود کنید. نتیجه ای که اثر مفید آن هم  در امتحانات دبیرستان چشم گیر خواهد بود و هم در آزمون کنکور که هر روز به آن نزدیکتر می شوید. پس در انتخاب امکانات جانبی برای جمع بندی کنکور دی ماه دقت کرده و از  مطمئن ترین راه ممکن اقدام به این کار کنید. استفاده از ویدیوهای جمع بندی مخصوص دی ماه، همچون جمع بندی دی ماه عربی کنکور، جمع بندی دی ماه انگلیسی کنکور و … یک انتخاب مطمئن برای جمع بندی کنکور دی ماه است.

سبک مطالعه برای جمع بندی کنکور دی ماه

گام  چهارم: چهارمین گام برای جمع بندی کنکور دی ماه،  داشتن یک برنامه شخصی و مناسب با شرایط فعلی داوطلب برای درس خواندن است. در خصوص برنامه ریزی باید به این نکته توجه کرد که برنامه مطلوب از هرفردی نسبت به فرد دیگر متغیر بوده و برنامه یکسانی برای همه افراد وجود ندارد. در نتیجه برای داشتن برنامه مطلوب برای جمع بندی کنکور دی ماه در کنار لحاظ شرایط فعلی خودتان، از رفتارهای اشتباه که بین خیلی ها در خصوص برنامه ریزی رایج است اجتناب نمایید.

گام پنجم: در این مرحله دیگر وقت آن شده است که داوطلب همت کرده و با پشتکار عالی برای جمع بندی کنکور دی ماه تلاش کند تا به تبع آن به موفقیت چند ماه پیش رو نزدیک تر گردد. در نتیجه در این مرحله لازم است که با اهتمام و جدیت کافی و بدون خستگی و نگرانی از نتیجه کنکور  دواطلب به صورت جدی برای جمع بندی کنکور دی ماه تلاش کند.

ادامه مطلب  آزمون تافل (اطلاعات کاربردی درباره TOEFL )

گام های ذکر شده  برای موفقیت در کنکور دی ماه گرچه گام های ساده ای به نظر می رسد ولی به قدری حائز  اهمیت است که غفلت از آن  شاید برای خیلی ها  برای همیشه غیرقابل جبران باشد. پس تا فرصت باقی است از زمان طلایی جمع بندی کنکور دی ماه استفاده کنید.

سبک مطالعه برای جمع بندی کنکور دی ماه

یکی از مهم ترین سوالات داوطلبین کنکور این است که برای جمع بندی کنکور دی ماه سبک مطالعه به چه نحوی باید باشد، آیا باید زمان زیادی را صرف جمع بندی همه دروس کرد؟ در دوران جمع بندی کنکور دی ماه و یا جمع بندی بهار لازم است تنها نکات مهم و اصلی مباحث را مرور کنید. پس پرداختن به مرور تمامی مطالب نه تنها نتیجه مطلوب نخواهد داشت بلکه زمان، انرژی و انگیزه شما را کاهش می دهد.

سخن پایانی

اهمیت جمع بندی کنکور دی ماه بر هیچ کس پوشیده نیست و خیلی از مدارس نمونه که همه ساله تعداد قبولی های کنکور آن ها درصد قابل توجهی است به این مسئله اذعان دارند و معتقد هستند که جمع بندی کنکور دی ماه ضریب تاثیر قابل توجهی در  کسب رتبه عالی برای داوطلبین دارد. اگر فکر می کنید نکاتی که تا به حال یادداشت کرده اید اصولی و دربردارنده نکات اصلی و مهم مباحث نیست نگران نباشید!

شما می توانید با ویدیوهای آموزشی کوتاه به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی و استرس نه تنها جمع بندی کنکور دی ماه و امتحانات ترم را به خوبی پشت سر بگذارید، بلکه می توانید برای آزمون مهم کنکور نیز خیلی قوی درس بخوانید.

اگر نیاز به داشتن افقی نو در آموزش هستید ما را به خاطر بسپارید و از آن به عنوان یه رفیق راه بلد کمک بگیرید. مشاورین ما سالهاست که در این عرصه فعالیت می کنند و اساتید این مجموعه نیر از متبحرترین اساتید کنکور هستند که برای جمع بندی کنکور دی ماه و موفقیت در کنکور اصلی می توان از آنها کمک خواست. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره های جمع بندی کنکور دی ماه روی این عنوان کلیک کنید.

ادامه مطلب  آموزش زبان انگلیسی ، ایجاد فرصت های بیشتر در کار، تحصیل و زندگی

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

آموزش معادلات دیفرانسیل در یک نگاه

اگر قصد دارید درس معادلات دیفرانسیل را برای امتحانات دانشگاه یا کنکور ارشد آموزش ببینید، باید بگوییم بررسی این مقاله نقطه عطف تصمیم شما خواهد شد. در این مقاله با تمام سرفصل‌های معادلات دیفرانسیل و نحوه مطالعه آن‌ها آشنا می‌شوید. همچین منابع فوق‌العاده‌ای معرفی می‌شود که می‌توانید برای آموزش معادلات دیفرانسیل از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

اگر سطل تان سوراخ باشد، در کنکور موفق نمی شوید!

آیا قبل از صرف هزینه و زمان نشتی‌ها را می‌گیرید؟ زمان و هزینه‌ای که برای موفقیت در کنکور صرف می‌کنید مانند پر کردن یک سطل سوراخ است. تا مادامی که نشتی‌های مطالعه شما بر طرف نشده باشد.

بیشتر بخوانید

گوگل اسکولار چیست؟

آنچه در این نوشته میخوانید مهم‌ترین نکات در مورد جست‌وجوی گوگل اسکولار نکات جستجو در گوگل اسکولار گوگل اسکولار فارسی…

بیشتر بخوانید

راهکارهای آموزش زبان انگلیسی

آنچه در این نوشته میخوانید فراگیری آموزش زبان انگلیسی از کودکی یادگیری از طریق گوش دادن به موسیقی مهم‌ترین نکات…

بیشتر بخوانید

آزمون تافل (اطلاعات کاربردی درباره TOEFL )

آنچه در این نوشته میخوانید آزمون تافل چیست؟ آزمون تافل یا آیلتس لهجه آمریکایی یا بریتانیایی آزمون تافل ibt آزمون…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *