021-91305905

برای خرید از سایت کافی است دوره مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه «ثبت نام در دوره» کلیک کنید. سپس در انتهای صفحه جدید، بر روی گزینه «اقدام به پرداخت» را بزنید. سپس در صفحه جدید مشخصات خرید را وارد کنید. فراموش نکنید تیک «من قوانین و مقررات شرایط و مقررات را خواندم و آن را می پذیرم.» را بزنید. در نهایت به صفحه پرداخت پذیرنده منتقل می شود. جهت تکمیل خرید باید پس از وارد کردن اطلاعات کارت و تکمیل خرید، به صفحه «پرداخت با موفقیت انجام شد» هدایت شوید.

برای خرید از یک سایت، مهمترین فاکتور، اعتماد است. ما هم به این مسئله واقفیم. به همین جهت برای سایت اینماد دوستاره اخذ کردیم. این نماد که به منظور اعتماد سازی کاربران به یک فروشگاه اینترنتی صادر می شود، می تواند خیال شما را بابت خرید راحت کند. چرا که در صورت بروز مسائل و مشکلات احتمالی، امکان شکایت و پیگیری از سایت، به صورت اینترنتی فراهم خواهد بود.

از آنجا که تمام محصولات سایت دارای گارانتی کیفیت هستند. چنانچه از کیفیت دوره خریداری شده رضایت ندارید، تا 72 ساعت فرصت دارید تا با ارسال درخواست خود از طریق چت آنلاین سایت و یا آیدی پشتیبانی در تلگرام و اعلام نقطه ضعف دوره خریداری شده، هزینه دوره را دریافت نمایید. بدیهی است در این صورت، دسترسی شما به دوره مذکور قطع خواهد شد.

مجددا تاکید می شود، فقط در صورتی امکان پس دادن محصولی فراهم است که محصول کیفیت نداشته باشد. به همین دلیل، امکان عودت هزینه دوره خریداری شده به دلایل اشتباه در انتخاب دوره، عدم پخش دوره به دلیل کندی یا مشکل اینترنت خریدار، دیر خریدن دوره و نبود زمان کافی برای استفاده و دلایلی از این قبیل، نخواهد بود. پس لطفا قبل از انجام فرایند خرید دقت لازم را داشته باشید.

مبلغ مشخص شده برای هر دوره اگر از ارزش واقی آن کمتر نباشد، قطعا بیشتر نیست. با این حال در ایامی از سال به مناسبت های مختلف کدهای تخفیفی در سایت و یا شبکه های اجتماعی یونی لند ارائه می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین به صورت هوشمند به برخی از مشتریان که محصول خاصی را خریداری کرده اند، گاهی اوقات محصولات خاصی با تخفیف پیشنهاد می شود که می توان از آن استفاده کرد.