جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه | آموزش و نمونه سوالات رایگان پیام نور

جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

هندسه یکی از مهم ترین درس های داوطلبین کنکور ریاضی و فیزیک است. به نحوی که در آزمون کنکور  اگر درصد قابل توجهی از سوالات این درس حل شود، تاثیر چشم گیری در رتبه کنکور خواهد داشت. اما با تمام این ها در نگاه برخی از داوطلبان خواندن و درک نمودن این درس کار مشکلی است و به همین دلیل متاسفانه خیلی از داوطلبین توجه کافی به این درس نمی کنند. در حالی که اگر این درس را با روش صحیح مطالعه کنند علاوه بر درک لذت یادگیری می توانند در کنکور نیز نتیحه مطلوب تری را عاید خود کنند.

اهمیت جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

 یکی از تاثیرگزارترین کارها برای موفقیت در این درس توجه به جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه است. اهمیت تمرکز بر جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه به این خاطر است که در این فرصت طلایی می توان مطالب از قبل مطالعه شده را مرور کرد و به همان سطح آمادگی قبل رسید و با تثبیت مطالب از فراموش شدن آنها جلوگیری کرد.

در صورتی که به جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه توجه نشود، و این کار برای فرصت دیگری همچون عید نوروز و … موکول گردد، مطالب مطالعه شده قبل به کلی فراموش می شود و در نتیجه بازیابی اطلاعات مطالعه شده قبل نیازمند تمرکز و وقت بیشتری خواهد بود. پس برای موفقیت در آزمون سرنوشت ساز کنکور عاقلانه ترین راهکار هر داوطلب جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه است.

اگر برای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه دغدغه دارید و تمایل به استفاده از فرصت طلایی دی ماه برای جمع بندی دارید مطالعه این مطلب چند دقیقه ای می تواند بهترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد.

ادامه مطلب  راه های موفقیت در امتحان را بشناسیم (نکته های کاربردی برای امتحان موفق)

ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

برای جمع بندی مذکور داوطلبین می توانند از بسته های مخصوص جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه استفاده کنند. محتوای این بسته ها فیلم های آموزشی کوتاه است که در آن ها سعی شده است که به صورت مختصر و مفید تمام مطالب مهم ذکر شود.

در این ویدیوهای کوتاه پس از مرور مطالب، نکات تست های مهم مطرح شده و سپس اکثر تست های مهم سال های قبل حل شده است. با کمک این ویدیوهای کوتاه به راحتی می توان با مطالعه مطالب نیمسال اول به جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه دست یافت و سپس با خیالی راحت آماده یادگیری مطالب نیمسال دوم شد.

برای مشاهده این ویدیوها بهتر است که داوطلبین در ابتدا درس را مطالعه کرده و در صورت امکان، تست هم بزنند. گرچه  در این ویدیوها تمام نکات و مطالب هر بحث بیان می شود ولی پیش مطالعه، داوطلب را در یادگیری سریع تر و بهتر کمک می کند.

برای دانش آموزانی که سطح متوسط به پایین دارند این مجموعه بسیار مفید است و به جرات می توان گفت که با مشاهده این ویدیوها قریب به 80  درصد تست های کنکور را می توان حل کرد.

در خصوص داوطلبینی که سطح آنها متوسط به بالا است نیز این ویدیوها قطعا مفید تر هست. چنین داوطلبانی با کمک این ویدیوها و ویدیوهای یک پله تا صد  به راحتی می توانند به تسلط کافی در هندسه رسیده و سوالات این درس را به صورت کامل حل کرده و درصد  100 را از آن خود کنند. پس برای  رسیدن به بهترین جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه  از این ویدیوها غفلت نکنید.

همچنین برای استفاده بهتر از این ویدیوها توصیه می شود که داوطلبان جزوه ها و کتاب درسی و نکات بیان شده توسط دبیر خود را به خوبی مطالعه کرده و بعد ویدیوهای آموزشی هر مبحث را تا قبل از حل تست، تماشا کنید و سپس سعی کنید که تست را خودتان حل کنید.

ادامه مطلب  نحوه جمع بندی کنکور

 کلا تست را از هر زاویه ای مورد بررسی قرار دهید و سپس بعد از حل تست، اعم از اینکه آن را به درستی حل کرده باشید یا به اشتباه، سراغ تماشای ادامه ویدیو رفته و تا آخر به دقت بر روی نکات مطرح شده دقت کنید تا مبحث کاملا برایتان حل شود. چه بسا راهکار ارائه شده در ویدیو برای حل تست راحت تر و سریع تر از راهکاد خودتان باشد.

 در نهایت پس از تمام شدن ویدیو توصیه می شود که حتما در آزمون انتهایی شرکت کنید تا خودتان را ارزیابی کرده و سطح یادگیری خود را بسنجید. و در صورتی که احساس کردید هنوز در این مبحث ضعیف هستید، مجدد ویدیو را تماشا کنید تا مشکلتان حل شود.

جزئیات ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه شامل 14 ویدیو 15 دقیقه ای است. درس اول فصل یک، که ماتریس و اعمال روی آن است دارای دو فیلم آموزشی بوده و به کمک آن ها می توان با مفاهیم اولیه ماتریس و اعمال جبری بین آنها آشنا شد.

برای درس دوم فصل اول نیز که مبحث وارون ماتریس و دترمینان است پنج فیلم آموزشی وجود دارد که با کمک آنها می توان با مباحث وارون ماتریس ها، حل دستگاه دو معادله دو مجهول به کمک ماتریس، دترمینان و جزئیات و سایر مباحث مرتبط آشنا شد.

هنچنین یک فیلم آموزشی برای درس اول فصل دوم هم که آشنایی با مقاطع مخروطی است وجود دارد که با کمک آن می توان با رویه مخروطی و مکان هندسی آشنا شد.

برای درس دوم فصل دو نیز که مبحث دایره است چهار فیلم آموزشی وجود دارد که به کمک این فیلم ها نیز می توان به تسلط کافی در خصوص معادله استاندارد و ضمنی دایره و حالت های مختلف نقطه، خط و دایره رسید.

ادامه مطلب  اگر سطل تان سوراخ باشد، در کنکور موفق نمی شوید!

برای درس سوم این فصل نیز دو فیلم آموزشی وجود دارد که با کمک آنها می توان با تعریف و اجزای بیضی و همچنین خروج از مرکز و اجزای آن آشنا شد.

جمع بندی هندسه برای کنکور

مدرس ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

قطعا آشنایی بیشتر با مدرس این دوره تاثیر بسیار چشم گیری برای داوطلبین در استفاده از بسته جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه دارد. پس بهتر است بدانید که مدرس این ویدیوها مهندس حسین سعیدی است. ایشان دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. عضو هیئت علمی موسسه لرنیتو، طراح سوالات آزمون قلم چی، سرگروه درس هندسه در آزمون مدارس برتر، دارای 15 سال سابقه تدریس در مدارس برتر تهران همچون سلام تجریش، سلام همت، سلام نجم الثاقب، سلام نجم الزهرا (س)، مهر، صلحا، امام جواد (ع)، رشد و فیض و … از دیگر سوابق درخشان مهندس سعیدی است.

نکته پایانی برای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه

استفاده از ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه به خاطر کوتاه بودن آنها و طلایی بودن دی ماه اثر قابل توجهی در آزمون های مدرسه و آزمون کنکور دارد. به کمک این بسته های جمع بندی می توانید در کوتاه ترین زمان تمامی مطالب مهم را مرور کرده و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با ویدیوهای جمع بندی هندسه کنکور ویژه دی ماه همراه ما باشید. همچنین با مراجعه به بخش کنکور سراسری می توانید دیگر دوره های جمع بندی را مشاهده کنید. امیدواریم شما نیز به خانواده بزرگ ما بپیوندید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

آموزش معادلات دیفرانسیل در یک نگاه

اگر قصد دارید درس معادلات دیفرانسیل را برای امتحانات دانشگاه یا کنکور ارشد آموزش ببینید، باید بگوییم بررسی این مقاله نقطه عطف تصمیم شما خواهد شد. در این مقاله با تمام سرفصل‌های معادلات دیفرانسیل و نحوه مطالعه آن‌ها آشنا می‌شوید. همچین منابع فوق‌العاده‌ای معرفی می‌شود که می‌توانید برای آموزش معادلات دیفرانسیل از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

اگر سطل تان سوراخ باشد، در کنکور موفق نمی شوید!

آیا قبل از صرف هزینه و زمان نشتی‌ها را می‌گیرید؟ زمان و هزینه‌ای که برای موفقیت در کنکور صرف می‌کنید مانند پر کردن یک سطل سوراخ است. تا مادامی که نشتی‌های مطالعه شما بر طرف نشده باشد.

بیشتر بخوانید

گوگل اسکولار چیست؟

آنچه در این نوشته میخوانید مهم‌ترین نکات در مورد جست‌وجوی گوگل اسکولار نکات جستجو در گوگل اسکولار گوگل اسکولار فارسی…

بیشتر بخوانید

راهکارهای آموزش زبان انگلیسی

آنچه در این نوشته میخوانید فراگیری آموزش زبان انگلیسی از کودکی یادگیری از طریق گوش دادن به موسیقی مهم‌ترین نکات…

بیشتر بخوانید

آزمون تافل (اطلاعات کاربردی درباره TOEFL )

آنچه در این نوشته میخوانید آزمون تافل چیست؟ آزمون تافل یا آیلتس لهجه آمریکایی یا بریتانیایی آزمون تافل ibt آزمون…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *